Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@16:11:34 GMT

تشریح ممنوعیت های تردد دوهفته ای از سوی پلیس راهور

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۷۹۳۷

تشریح ممنوعیت های تردد دوهفته ای از سوی پلیس راهور

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ممنوعیت‌های دوهفته‌ای در سراسر کشور را تشریح کرد.   به گزارش پول نیوز  از سایت راهور، سردار "سیدکمال هادیانفر" رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت۱۲ظهر فردا یکشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی تمام شهر‌ها اعمال خواهد شد و تا پایان روز جمعه ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار هادیانفر افزود: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران بنده در تمامی محور‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی اظهار داشت: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و ۲۰۰ هزار تومان خودرو‌هایی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز، یکبار جریمه خواهد شد.

سردار هادیانفر افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه خودرو‌هایی که جریمه کرونایی دارند تا یکماه فرصت پرداخت دارند، در غیراینصورت جریمه‌های آن‌ها دوبرابر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: همه مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ ۲۴مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل می‌باشد و صرفاً مجوز‌هایی که از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد توسط فرمانداری‌ها آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

وی گفت: تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک سوم باشد.

سردار هادیانفر ادامه داد: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌ها و ورود خودروی‌های غیربومی به شهر‌های دیگر ممنوع است و این موضوع بصورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک‌های غیربومی را نخواهیم داد.

وی افزود: خودرو‌های غیر بومی نیز که در شهر‌های مقصد حضور دارند بایستی ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهر‌ها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندی استان‌های قرمز و یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد.

وی در خصوص مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک هم گفت: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فقط در روز‌های تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود و در روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۲۵ و ۲۶ مردادماه) باز و آماده ارائه خدمات به هموطنان می‌باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان از هموطنان خواست، تاکید پلیس براین است که تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند، چراکه در بار ترافیک سنگین خواهند ماند و چاره‌ای جز برگشت نخواهند داشت و به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی خودشان، به دستورات ستاد ملی کرونا و همکاران بنده که در سطح جاده‌ها مستقر هستند، اهتمام و جدیت بیشتیری داشته باشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تشریح ممنوعیت های تردد ممنوعیت های تردد تردد تردد خودرو ممنوعیت ها پلیس راهور ستاد ملی خواهد شد خودرو ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه،  بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی  از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند. 

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند