Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:40:34 GMT

تصادف مرگبار پژو با شتر در سیریک

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۸۶۰۵

تصادف مرگبار پژو با شتر در سیریک

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سیریک گفت:صبح شنبه برخورد یک دستگاه خودرو پژوه ۴۰۵ با شتر منجر به فوت یک نفر در سیریک شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی راهداری هرمزگان، عبدالرضا سالاری اظهار کرد:صبح شنبه برخورد یک دستگاه خودرو پژوه ۴۰۵ با شتر منجر به فوت یک نفر در سیریک شد.

عبدالرضا سالاری اظهار کرد: در این حادثه تنها سرنشین خودرو، راننده خودرو پژوه ۴۰۵ در دم جان خودش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این حادثه در جاده اصلی سیریک میناب محدوده شهر گروگ اتفاق افتاد است.

رییس راهداری سیریک با اشاره به اینکه، از آنجایکه شهرستان سیریک به علت شرایط و موقعیت های جغرافیایی و زیستی برای پرورش شتر است و از طرفی باعث افزایش شترهای سرگردان در منطقه شده، متاسفانه شاهد تلفات جاده‌ای ناگوار برای مردم بویژه در شب ها هستیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مشرق راهداری سیریک تصادف اخبار حوادث شتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد