Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@13:44:09 GMT

افزايش محسوس تردد در جاده‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۰۸۱۴

خبرگزاری آریا- معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: آمار ورود خودرو به جاده‌ها پس از اعلام تعطیلی روز‌های آینده، مقداری افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی مخبری با اشاره به اعلام تعطیلات 6 روزه از 25 تا 30 مرداد افزود: در حال حاضر در محور هراز، مسیر جنوب به شمال در محدوده پلور ترافیک سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس مشاهدات دوربین‌های نظارتی سازمان راهداری و گزارش‌های عوامل راهداری در مسیر‌های جاده ای، در محور‌های کندوان و فیروزکوه و همچنین آزادراه‌های تهران ـ شمال و قزوین ـ رشت بار ترافیکی پرحجم، اما روان وجود دارد.
معاون مرکز مدیریت راه‌ها افزود: در آزادراه تهران ـ کرج، ترافیک سنگینی در محدوده پل کلاک وجود دارد و از کرج به قزوین نیز حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا ترافیک سنگینی را شاهد هستیم.
مخبری افزود: در حال حاضر در آزادراه تهران ـ پردیس و محور قدیم تهران ـ دماوند ترافیک روان است.
معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در خصوص مقایسه ترافیک امروز نسبت به روز مشابه در هفته گذشته گفت: در محور هراز با افزایش 4 درصدی و در محور فیروزکوه با افزایش 2 درصدی ترافیک مواجه هستیم.
معاون مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: پس از اعلام تعطیلی‌های پیش‌رو، آمار ورود خودرو به جاده‌ها افزایش یافته است.
معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین به مردم توصیه کرد با توجه به تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا از انجام هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تردد جاده معاون مرکز مدیریت راه ها سازمان راهداری تهران ـ جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان