Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر حاجی محمدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  شب گذشته تیم های رصد خدمات شهر شهرداری منطقه ۶ کرج حین گشت زنی ، متوجه ایجاد حفره در آسفالت خیابان میانجاده کرج شدند که بلافاصله مدیران شهری با حضور در محل موضوع را در دست بررسی فوری قرار دادند.

وی بیان داشت : بررسی ها نشان داد که نشت آب سیستم جمع آوری آبهای سطحی در خیابان  شهید بهشتی در محدوده میانجاده فرونشست خاک و خالی شدن زیر آسفالت خیابان شده و حفره ای به عمق ۲ متر و قطر ۱۰ متر زیرآسفالت ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی محمدی گفت :  این حفره به صورت موقت با یک کامیون مخلوط بتن و ماسه  ترمیم  و در نهایت همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه تیم های رصد خیابان در معابر  کرج فعال هستند ، افزود: اگر این حفره به موقع شناسایی نمی شد ممکن بود حتی یک حودروی سنگین را در خود ببلعد وحادثه ای  بزرگ به وجود بیاورد.

حاجی محمدی  با اشاره به اینکه قطر آسفالت معابر کرج حدود۳۰ سانتی متر  و حتی بیشتر است، گفت: پوسته آسفالت سبب شد که دیر تر متوجه حفره موجود شویم.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج اظهار داشت : اقدام لازم برای ترمیم لوله آسفالت  محدوده حفره به وجود آمد در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته رفع خطر به صورت موقت بوده که سرپرست شهرداری کرج دستور ایمن سازی این نقطه را به معاون فنی وعمران شهرداری کرج صادرکرد که در اسرع وقت پیمانکار به کار گرفته شود و نسبت به ایمن سازی نقطه مورد نظرپرداخته شود.

کلانشهر کرج حدود ۱۹ میلیون متر مربع معبر اصلی و فرعی  دارد. 

برچسب‌ها شهرداری کرج فرونشست استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرج فرونشست استان البرز شهرداری کرج فرونشست استان البرز شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • شناسایی پیکر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • شناسایی پیکر یک شهید پس از ۴۰سال
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا