Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رشید حیدری مقدم, رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در نشست ستاد استانی کرونا با فرمانداران بیان کرد:در شهر همدان  ۲۱۱ بیمار در بیمارستان بهشتی، ۱۴۵ بیمار در بیمارستان سینا، ۱۶ نفر در بیمارستان فاطمیه، ۵۹ نفر در بیمارستان قلب و ۱۳۷ نفر در بعثت بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان در مجموع به یک هزار و ۲۵۳ نفر رسید گفت: با وجود افزایش شمار بیماران کرونایی با ایجاد کلینیک تخصصی سرپایی میزان ورودی به بیمارستان‌ها مدیریت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: همچنین ۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان بهار، ۷۶ بیمار در تویسرکان، ۵۶ بیمار کرونایی در نهاوند، ۵۷ بیمار در رزن، ۴۳ بیمار در کبودراهنگ، ۱۰۰ بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)، ۴۸ بیمار در بیمارستان مهر، ۱۱ نفر در بیمارستان فامنین، ۵۷ نفر در بیمارستانی قدوسی، ۱۰۵ نفر در بیمارستان آتیه و ۹۹ نفر در بیمارستان غرضی ملایر بستری شدند.

حیدری ادامه داد: کادر بهداشت و درمان با پشتیبانی ستاد کرونا از چهار پیک عبور کردند که امید می‌رود استان از پیک پنجم نیز به سلامت عبور کند.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی پس از پایان و فروکش کردن موج کرونا نسبت به تقویت زیر ساخت‌های پزشکی اقدام کرده تا بتواند پیک‌های جدید را مدیریت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه تصمیم غیر معقول و هیجانی، کار علوم پزشکی را سخت می‌کند تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی دغدغه تامین واکسن ندارد و تاکنون ۸۶ درصد افراد بالای ۶۰ سال و ۸۷ درصد افراد بالای ۸۰ سال استان همدان واکسینه شدند.

حیدری مقدم افزود: آمار واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در شهرستان بهار ۷۰ درصد، فامنین ۷۲ درصد و کبودراهنگ ۷۳ درصد است که باید تا رسیدن به میانگین استانی این شهرستان‌ها تلاش کنند.

او اظهار داشت: مهمترین دغدغه علوم پزشکی رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و همراهی نکردن مردم با شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: استان همدان ۲ هفته سخت را پیش رو دارد بنابراین خواستار همکاری فرمانداران در اعمال محدودیت‌ها هستیم.

هم اینک تمامی شهرستان‌های تابعه استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی هستند که وضعیت ۶ شهرستان بحرانی است.

منیع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماران کرونایی بستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیمار در بیمارستان نفر در بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی