Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار بوشهر با اشاره به اینکه روند بستری‌ها و فوتی‌ها روزانه در استان بوشهر افزایش یافته است گفت: فوتی‌های کرونایی اکنون روزانه به بیش از ۲۰ نفر رسیده و تنها در ۲۴ روز مرداد ۲۰۰ مورد فوتی ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه گونه جهش یافته کرونا همه را درگیر کرده است اظهار داشت: کنترل و مهار موج پنجم بیماری کرونا به‌عنوان یکی از برنامه‌های ضروری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به تعطیلات شش روزه ادارات و بانک‌ها در همه استان‌ها تصریح کرد: محدودیت‌های ترددی خودروها به مدت 2 هفته تا 5 شهریورماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه همه شهرستان‌های استان بوشهر دارای وضعیت قرمز کرونایی است گفت: بر این اساس تردد بین شهرستان‌های استان ممنوع است و بی‌توجهی به این مصوبه اعمال جریمه در پی دارد که با استفاده از ابزارهای بازدارنده تلاش می‌شود مردم زمینه شکستن زنجیره انتقال بیماری کرونا را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه محدودیت بین استانی تا 5 شهریور ماه ادامه دارد گفت: محدودیت بین شهرستان‌های استان بوشهر تا هفته آینده برقرار است.

مرکز بستری موقت ویژه بیماران کرونا در شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شودآمار جان‌باختگان کرونایی در استان بوشهر رکورد زد/ ثبت 21 مرگ کروناییامام جمعه بوشهر: تجهیزات درمانی و اقلام دارویی ویژه بیماران کرونایی تأمین شود

گراوند از راه‌اندازی مرکز بستری موقت در همه شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای ارائه خدمات لازم برای بیماران کرونایی و کمک به بیمارستان‌های استان بوشهر ، راه‌اندازی مراکز بستری سرپایی و موقت بیماران مبتلا به کرونا در همه شهرستان‌ها ضروری است.

وی اختصاص 900 تخت بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: همه تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان‌ها اشغال است که باید رعایت همه جانبه در پیشگیری از ابتلا در دستور همه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه روند بستری‌ها و فوتی‌ها روزانه در استان بوشهر افزایش یافته است گفت: فوتی‌های کرونایی اکنون روزانه به بیش از 20 نفر رسیده و تنها در 24 روز مرداد 200 مورد فوتی ثبت شده است.

انتهای پیام/190/ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان های استان بوشهر استاندار بوشهر استان بوشهر شهرستان ها فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود