Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@00:11:03 GMT

بانک اطلاعات ساختمان‌ های در حال ساخت تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۴۹۲۶

بانک اطلاعات ساختمان‌ های در حال ساخت تهران

 در حالی که اهالی بهره گیرنده از خدمات بانک‌های اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت در تهران و شهرستان‌ها از این ضرر مصون بوده و همچنان تا به امروز به کسب و کار خود پرداخته و حتی شاهد رونق بیشتر در فروش نیز می‌باشند؛ بنابراین با توجه به همین نقش حیاتی بانک‌های اطلاعات ساختمان در این نوشتار به بررسی بیشتر خدمات و ویژگی‌های این بسترهای بازاریابی هدفمند و معتبر همچون پرشین سازه می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس با ما همراه باشید.

تاریخچه بانک اطلاعات ساختمان

به‌طور کلی می‌توان ادعا نمود که استفاده از اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت چند سالی است که یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمینه‌ی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان می‌باشد. درواقع بیش از 15 سال است که بانک‌های اطلاعاتی ساختمان در کشورمان در زمینه صادرات و واردات، تولید و فروش و اجرای خدمات ساختمانی و مصالح مورد نیاز ساختمان فعال می‌باشند؛ اما در اوایل ظهور بانک‌های اطلاعات ساختمان به‌صورت محدود اطلاعات پروژه‌ها توسط یک سری شرکت‌هایی که در زمینه‌ی جمع‌آوری این نوع اطلاعات فعالیت داشتند، جمع‌آوری می‌گردید و به‌صورت فایل‌های اکسلی به فروش می‌رسید. ولی لازم است بدایند که این اطلاعات در اوایل کار خود بسیار ناقص و ناکارآمد بودند، زیرا به‌صورت دستی جمع‌آوری می‌شدند و اغلب اشتباه و نادرست بودن اطلاعات از کیفیت بانک‌های اطلاعاتی و علاقه عموم به استفاده از آن‌ها می‌کاست؛ اما خیلی زود با ظهوری فناوری‌های دیجیتال و آشنایی با روش‌های نوین کاوش و تحلیل داده این بانک‌های اطلاعاتی تغییر یافته و ظاهری منظم‌تر، دقیق‌تر و به‌روزتر به خود گرفتند؛ بنابراین امروزه ما شاهد نسل جدید از بانک‌های اطلاعاتی دقیق و کارا در جهان و کشور خود هستیم که کمک بزرگی در راستای بازاریابی هدفمند کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت چیست و چه اهمیتی دارد؟

یک بانک اطلاعات ساختمان پایگاه داده کاملی از اطلاعات پروژه‌ های در حال ساخت تهران می‌باشد که به‌منظور گردآوری این اطلاعات بااهمیت، متخصصین امر به‌صورت ماهیانه با مراجعه حضوری سر پروژه‌ها، مرحله پروژه را بروز رسانی نموده و این اطلاعات را آماده استفاده مشاغل مرتبط با ساختمان‌سازی می‌کنند. درنتیجه شما می‌توانید با یک هزینه اشتراک ماهیانه بدون هیچ دردسری به بازار هدف خود دسترسی داشته باشید و تمرکز خود را روی مذاکره و فروش مستقیم و هدفمند کالاهای خود بگذارید. در این میان لازم به ذکر است که اهمیت استفاده از چنین پایگاه‌های داده زمانی به‌خوبی خود را نشان می‌دهد که شاهد بازارهای هدف خود به‌صورت مرتب و دسته بندی شده در پورتال خود بوده که به‌صورت روزانه بروز می‌شود. همچنین این پکیج‌های اطلاعاتی، لیست شماره تماس تمامی سازندگان و کارفرمایان پروژه‌های ساختمانی که در این حوزه فعالیت می‌نمایند را ارائه می‌کند، به‌طوری که می‌توان از طریق این اطلاعات مهم نیز اقدام به بازاریابی نمود. درواقع چه از بانک اطلاعات استفاده کنید یا نه در نهایت بازار هدف شما همین پروژه‌های در حال ساخت بوده و باید روی مذاکره با سازندگان ساختمانی تمرکز کنید؛ بنابراین یک بانک اطلاعات ساختمان معتبر می‌تواند به بهترین شکل این نیاز را برآورده نموده و عملیات بازاریابی شما را حرفه‌ای‌تر کند.

بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه

بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت پرشین سازه، بازار هدف بسیاری از شرکت‌های فعال ساختمانی را قابل‌دسترس نموده و با استفاده از اطلاعات به‌روز و کامل در زمینه پروژه‌های در حال ساخت تهران و حومه، کاهش قابل توجه هزینه‌های مادی و صرفه‌جویی در زمان و فروش شرکت‌ها و عرضه‌کنندگان خدمات گیرنده از پرشین سازه را به همراه دارد. پرشین سازه معتبرترین و جامع‌ترین بانک اطلاعات ساختمان‌های کشور است که مجهز به اطلاعاتی از قبیل آدرس ساختمان‌های نیمه‌کاره روی نقشه، آدرس دقیق پروژه‌های تهران بر روی نقشه گوگل، اطلاعات کامل پروژه‌های در حال ساخت ازجمله نام و شماره تماس کارفرما، آدرس، کروکی، تعداد طبقات و واحد تصویر و مرحله‌ای از ساخت و ساز که در پروژه در آن قرار دارد، می‌باشد. همچنین از دیگر خدمات این بانک اطلاعات ساختمان ارائه‌ی راهکارهای بازاریابی در این صنعت به‌منظور افزایش بازدهی فروشگاه‌های فعال در حوزه ساختمان و همچنین ارائه به‌روزترین راه‌کارها و مقالات بازاریابی و فروش به مشترکین این شرکت است. همچنین به شما اهالی بازار ساخت و ساز مژده می‌دهیم که با استفاده از سایت نیازمندی‌های سازه افزار که ازجمله زیرمجموعه‌های پرشین سازه می‌باشد، می‌توانید به گستره وسیعی از آگهی‌های عرضه‌کنندگان محصولات ساختمانی دست پیدا کرده و با مقایسه قیمت و کیفیت کالای مدنظر خود، بهترین عرضه کننده را شناسایی و خرید خود را انجام دهید. از طرفی فروشگاه‌های مختلف این صنعت نیز می‌توانند با ثبت رایگان آگهی خود، به جامعه سازه افزار پیوسته و مشتریان بالقوه خود را به‌طور بهینه‌تری بیابند. به‌عنوان مثال یک عرضه‌کنندگان انواع میلگردهای ساختمانی با ثبت رایگان آگهی و ارائه قیمت میلگرد پرشین سازه خود را به بوته مقایسه با سایر رقبا می‌برد تا ارزش واقعی محصولات خود را به‌درستی نشان داده و مشتریان خاص خود را جلب نماید.

پربیننده ترین یک خانه در محله طرشت چند؟ وزیر پیشنهادی مسکن اولین وعده خود را داد نگاهی به سوابق رستم قاسمی / معمار راه‌ ها و تونل‌ های پیچیده در وزارت راه و شهرسازی افزایش ۶۴درصدی فروش مسکن به خارجی‌ ها در ترکیه کاهش سرویس‌ های اتوبوسی در تعطیلات پیش رو ابلاغ نشده است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک های اطلاعات ساختمان های پرشین سازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی محمود نژاد ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از پروژه های عمرانی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها که در دهه کرامت رونمایی خواهد شد، فاز نخست مقرنس کاری بالای سر رواق است که این پروژه به همت هنرمندان قمی، تذهیب کاری و نقاشی شده است.

معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بیان کرد: درب قلمزنی که از چند بخش تشکیل شده و ترکیبی از هنرهای تجسمی است به همت هنرمندان قمی و اصفهانی در حرم قم انجام پذیرفته و در دهه کرامت از این اثر فاخر رونمایی خواهد شد و سپس برای نصب به مشهد ارسال و تقدیم آستان قدس رضوی خواهد شد.

محمود نژاد عنوان کرد: دو تن از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه های این پروژه را متقبل شدند.

وی ادامه داد: رونمایی از کاشی کاری صحن جواد الائمه علیه السلام حرم بانوی کرامت، از برنامه هایی است که در دهه کرامت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: ساخت ضریحی برای مکان مقدس راس الحسین علیه السلام در کشور سوریه نیز در کارگاه حرم بانوی کرامت انجام شده که در این دهه در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می شود که هزینه های آن نیز از سوی خیرین و خادمان حرم مطهر پرداخت شده است.

معاون اجرایی حرم بانوی کرامت با اشاره به احداث ساختمان چند منظوره موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در عراق بیان کرد: در ایام اربعین این موکب خدمات بسیاری را به زائران حسینی ارائه می دهد که با تکمیل این موکب، امید است کمبودها در بخش اسکان زائران برطرف شود.

محمودنژاد در خصوص ساختمان موکب حرم در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا گفت: این ساختمان در ۳ هزار متر مربع و در دو طبقه با بخش های مختلف رفاهی و خدماتی احداث و در حال تکمیل است و در دهه کرامت امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ پروژه عمرانی در ایام دهه کرامت امسال رونمایی خواهد شد افزود: ضریح مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در حال ساخت است که در سالهای آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص سرانجام احداث سردر ورودی صحن شرقی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: این سازه نیمه کاره است و ساخت و سازها در بسط شرقی حرم مطهر زیر نظر حرم نبوده و تحت عنوان پروژه ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شده است که نظر فنی آستان مقدس بانوی کرامت برچیدن آن است.

کد خبر 6097435

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت