Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد طرح پیشنهادی کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک این شورا مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تعطیلی پیش رو مطرح شد که با هفت رأی موافق، سه رأی ممتنع و سه رأی مخالف به تصویب رسید.

بر این اساس با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلات ۵ روزه در کشور از ۲۵ مردادماه تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری این کلان‌شهر را مکلف کرد تا نسبت به تعطیلی تمامی خدمات قطار شهری در این ایام و اتوبوس‌رانی در روزهای ۲۷ تا ۳۰ مردادماه و کاهش ساعت کار اتوبوس‌رانی به دو بازه حداکثر سه‌ساعته در روزهای ۲۵ و ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای شورای شهر مشهد در این مصوبه تأکید کردند استمرار تعطیلی یا کاهش ساعت فعالیت بعد از ۳۰ مرداد به تشخیص شهرداری مشهد مقدس و با هماهنگی ستاد کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مصوبه شورای شهر تعطیلات ۵ روزه در کشور ستاد ملی مبارزه با کرونا خدمات قطار شهری اتوبوس رانی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده