Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:39:45 GMT

ورود به اردبیل ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۶۲۹۵

ورود به اردبیل ممنوع شد

گروه استان‌ها-رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت:براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا ورود به اردبیل ممنوع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، سرهنگ سید محمد صفوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌با توجه به وضعیت فوق بحرانی اردبیل از لحاظ شیوع کرونا اعمال محدودیت‌ها در استان جدی‌تر می‌شود و از ورود پلاک‌های  غیربومی و خروج از اردبیل با پلاک بومی جلوگیری به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این اقدام  از 12 ظهر امروز اجرایی می‌شود و در این زمینه رانندگان متخلف ورود به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان جریمه خواهند شد که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد:  درصدد هستیم با اعمال محدودیت‌ها برای حل مشکلات موجود اقدامات مناسبی انجام داده و با همکاری همدیگر ریشه این ویروس منحوس را از کشورمان قطع کنیم.

تشدید محدودیت تردد خودروهای سنگین در شبهای محرممحور هراز بازگشایی شد/طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی در استان مازندران تداوم داردمحدودیت تردد بین استانی در استان کرمان تا پایان هفته تمدید شد

صفوی تصریح کرد: پلیس راه برای اقدامات لازم و کنترل در خصوص ممنوعیت تردد در 6 نقطه مستقر شده و نظاره گر جاده‌های استان است که تفاوت این طرح با طرح‌های قبلی این است که در صورت تخلف دوباره و توجه نکردن به ممنوعیت تردد بعد از یک ماه جریمه دو برابر خواهد شد.

وی افزود:از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود در راستای رسیدن به وضعیت متعادل با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند و با سعی و اهتمام جدی تا رسیدن به وضعیت مناسب ما را رهنمون شوند تا محدودیت‌ها مجدداً برداشته شود.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران