Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد ابراهیم زارعی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به مصوبات ستاد ملی کرونا جهت کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی از فردا دوشنبه تا پایان وقت اداری شنبه سی‌ام مردادماه ۱۴۰۰ تعطیل است و همزمان منع تردد از امروز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه به مدت دو هفته اعمال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی  اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، با پشتیبانی نیروی انتظامی تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی (ممنوعیت تردد بین استانی، پلاک‌های غیر بومی) از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه بە اجرا گذاشتە می‌شود.

او با بیان اینکە صدور هرگونه مجوز تردد برای خودرو‌های شخصی (بە استثنای مجوز درمان) در بازە زمانی فوق الذکر ممنوع است، اظهار کرد: کلیە مجوز‌های صادره قبلی تا پایان محدودیت اعلام شده ملغی می‌گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان استفاده از ظرفیت بسیج برای تامین نیروی مورد نیاز نیروی انتظامی وهمکاری وزارت راه و شهرسازی جهت کنترل بهتر مبادی ورودی و خروجی را از دیگر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا خواند و گفت: هم اکنون کشور درگیر یک پیک سهمگین کرونا است، لذا از تمامی شهروندان گرامی خواهشمندم نسبت بە رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی عنایت خاص داشتە باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی ادارات محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق