Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، شهرام آدم نژاد در گفتگو با مهر با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی چند روزه پیش رو را ابلاغ کرده اظهار کرد: بر این اساس تردد ناوگان شهری میان شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی ممنوع است.

وی افزود: در خصوص حمل و نقل عمومی نیز علاوه بر محدودیت‌های گذشته که پذیرش ظرفیت ۵۰ درصد مسافران ریلی و جاده‌ای و ۶۰ درصد ظرفیت حمل و نقل هوایی محدودیت‌های جدید هم داریم که شامل کاهش عرضه ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای و هوایی تا یک سوم صندلی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: ظرفیت قطارهای مسافری اتوبوس‌ها و هواپیماها تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند و تنها در صورت سفرهای اضطراری امکان مسافرگیری وجود دارد.

آدم نژاد تاکید کرد: در هر داخل هر هواپیما تا ۶۰ درصد صندلی‌های آن امکان مسافرگیری وجود دارد و داخل قطار و اتوبوس‌ها نیز ۵۰ درصد از ظرفیت صندلی‌ها به فروش می‌رسد ولی در تعطیلات یش رو کل سفرها به یک سوم کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر تخلفی صورت بگیرد حتماً برخورد خواهد شد، گفت: در صورت مشاهده تخلف در حمل و نقل عمومی جاده‌ ای، ریلی و هوایی علاوه بر جریمه، با شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقلی نیز برخورد می‌کنیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: دستگاه نظارتی در این ایام هم وزارت راه و شهرسازی و نهادهای تابعه آن و هم پلیس راه خواهد بود. شرکت راه آهن و سازمان هواپیمایی هم در این زمینه مسئولیت دارند.

آدم نژاد خاطرنشان کرد: مسافران در صورت مشاهده تخلف جاده‌ای به ۱۴۱ و در مودهای حمل و نقلی ریلی و هوایی نیز به سامانه‌های مربوطه و همچنین پلیس می‌توانند اطلاع دهند. در کمیسیون رسیدگی به تخلفات نیز با شرکت‌های حمل و نقلی متخلف برخورد خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تردد جاده ای ناوگان شخصی حمل و نقل عمومی حمل و نقل هوایی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس