Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: روز شنبه آقای وحیدی با حضور دو ساعته در کمیسیون، برنامه هایش مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت و در نهایت جمع بندی خوبی در کمیسیون صورت گرفت زیرا ایشان نسبت به وزارت کشور شناخت کافی دارند.

«علی حدادی»، نماینده مردم ساوجبلاغ و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با "ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم" گفت: اکنون مجلس در مرحله ارزیابی اولیه بسر می برد و به طور کامل نمی توان نظر قاطع در خصوص افراد پیشنهاد شده ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر کدام از وزرا با حضور در کمیسیون های مجلس برنامه های خود را مطرح می کنند مثلا در روز شنبه آقای وحیدی با حضور دو ساعته در کمیسیون، برنامه هایش مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت و در نهایت جمع بندی خوبی در کمیسیون صورت گرفت زیرا ایشان نسبت به وزارت کشور شناخت کافی دارند.

او در ادامه گفت: همچنین وزیر پیشنهادی کشاورزی که اکنون ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس را برعهده دارد از جمله افرادی است که راهکارها و برنامه های خوبی برای این وزرات خانه ارائه کرده است. نکته حایز اهمیت این است که برنامه ها و راهکارهای ارائه شده توسط وزرای پیشنهادی جنبه عملیاتی شدن داشته باشد، عملیاتی شدن برنامه ها مورد اهمیت است که دغدغه ما به عنوان نماینده مجلس و مردم این بود این برنامه های که ارائه می شود قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشند. 

حدادی بیان کرد: در روز جمعه با شش وزیر پیشنهادی جلسه برگزار کردیم و وزرای نفت، راه و شهرسازی، نیرو و ارتباطات برنامه هایی که مطرح کردند تا این مرحله مورد قبول نمایندگان واقع شده است. اما نکته مهم این است که برای وزارتخانه پراهمیت و مهمی مانند آموزش و پرورش نظر ما این بود که فردی قویتر و با شناخت کامل تر معرفی شود که برنامه های راهبردی تری را بتواند ارائه بدهد زیرا تربیت نیروی انسانی برای آینده کشور و شناخت نسبت به وزارت و آموزش و پرورش، خیلی مهم است.

او گفت: ورزش و جوانان خیلی اهمیت دارد و قرار شد جلسات با وزیر پیشنهادی ورزش ادامه پیدا کند. انتظارمان این است که وزیر ورزش یک فرد قوی و کارآمد و توانمند باشد که به جوانان اهمیت بدهد. با توجه به اینکه خودمان هم به دولت آقای رئیسی ایمان واعتقاد داریم یک دولت انقلابی و مردمی و کارآمد خواهد بود به همین علت باید مواظبت و دقت بیشتری شود. بهرحال باید وزرایی که در سطح وزارتخانه مسئولیت می پذیرند توانمندی و کارآمدی لازم را داشته باشند و  خروجی آن رضایتمندی و اعتماد سازی مردم و امید افزایی را به همراه داشته باشد که بهرحال مجلس طی چند روز گذشته و امروز و روزهای آتی جلساتی را برگزار کرده و این جلسات ادامه خواهد داشت. 

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا همه وزرای پیشنهاد شده رای اعتماد را از نمایندگان اخذ می کنند، گفت: ممکن است چند وزرات خانه نیاز باشد که مجدد وزیری برایشان معرفی شود. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت مجلس کشاورزی وزارتخانه نیروی انسانی علی حدادی مجلس یازدهم عملیاتی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول بودجه انجام شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و ما توضیح می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس