Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: نهاده های توزیع شده شامل کنجاله سویا، ذرت دانه ای، جو و سبوس گندم بوده که با نرخ مصوب دولتی در اختیار دامداران و مرغداران قرار گرفته است.

این مسوول با اشاره به نقش تعاون روستایی در کمک به استمرار تولید محصولات مهم کشاورزی و دامی، یادآور شد: نهاده های توزیع شده از سوی شبکه تعاون روستایی معادل بیش از ۶۰ درصد نهاده های توزیع شده بین دامداران و مرغداران استان قزوین در سال جاری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی استان قزوین همچنین خاطرنشان کرد: توزیع نهاده های دامی از سوی شبکه تعاون روستایی با هدف کاهش و تنظیم قیمت نهاده ها و به منظور کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها صورت گرفته است.

این مسوول اظهار داشت: توزیع نهاده های دامی از سوی شبکه تعاون روستایی نقش مهمی در استمرار و پایداری تولید محصولات دامی از جمله گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ داشته که از کالاهای اساسی داشته است.

وی، خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان و دامداران با نرخ مناسب و توزیع با شرایط بهتر را یکی از خدمات شبکه تعاون روستایی عنوان کرد و افزود: ارائه این خدمات می‌تواند به اقتصاد روستائیان و کشاورزان کمک کرده و آنان را از رفت و آمدهای پرهزینه و زمان‌بر فارغ کند.

سالانه بیش از ۶۰۰ هزار تن انواع محصولات دامی در استان قزوین تولید می شود که بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تن آن را گوشت سفید و قرمز،  ۶۰ تا ۷۰ هزار تن آن را تخم مرغ تشکیل می دهد و سایر آن به شیر اختصاص دارد.

برچسب‌ها تعاون روستایی کشاورزی نهاده های دامی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی کشاورزی نهاده های دامی تعاون روستایی کشاورزی نهاده های دامی استان قزوین شبکه تعاون روستایی استان قزوین هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود