Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس،حسین شریفی درباره آخرین وضعیت کسب میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت:‌ دوستان من در فدراسیون فوتبال اکنون در جلسه هماهنگی میزبانی حضور دارند. از ابتدای حضور عزیزی‌خادم در فدراسیون تا الان همه مجموعه به شکل شبانه‌روزی با محوریت رئیس کار را آغاز کرده و آن را پیگیری می‌کنند تا میزبانی تیم ملی فوتبال کشورمان در تهران و ورزشگاه آزادی قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دو سالی است کشور ما و تیم ملی میزبانی را برعهده نداشته. با توجه به اتفاقات رخ‌داده حتی ما کار سلب میزبانی از ایران را در مرحله قبلی به مراجع بین‌المللی هم کشاندیم تا بتوانیم میزبانی را به کشورمان بازگردانیم. تمام مجموعه فدراسیون فوتبال اکنون بسیج شده‌اند تا ان‌شالله کشورمان در دور بعدی مقدماتی جام جهانی میزبان باشد. رضایت‌مندی مردم در این مسیر خیلی برای ما مهم است. تیم ملی دو سال دور از خانه بوده است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا تاکنون میزبانی ایران در این رقابت‌ها قطعی شده است، عنوان کرد: روند به شکلی است که امکان مسجل شدن میزبانی زیاد است اما فقط معمای حق پخش مانده است. جلسه‌ای در خدمت شهریاری، معاون منابع مالی سازمان صدا و سیما بودیم و قول‌های مساعدی داد. ان شالله این مسائل دست به دست هم بدهد تا بتوانیم میزبانی را کسب کنیم.

شریفی درباره اینکه در صورت مسجل شدن میزبانی کشورمان، مشکل سیستم VAR ورزشگاه آزادی حل می‌شود، توضیح داد: AFC  و فیفا در ابلاغیه‌های رسمی که برای ما ارسال کرده گفته بودند کشورهایی که میزبانی‌شان در مقدماتی جام جهانی مسجل می‌شود، اگر چنین سیستمی نداشته باشند از AFC  و فیفا  کمک‌هایی دریافت می‌کنند تا بتوانند ورزشگاه میزبان را به VAR تجهیز کنند. ان شالله این اتفاق برای ورزشگاه آزادی هم می‌افتد. هماهنگی‌‌ها برای مقدمات و شرایط لازم در بحث ترانزیت، اینترنت، زیرساخت‌ها و مجموعه فیزیکی ورزشگاه انجام شده است.

وی در ادامه گفت و گو با شبکه خبر تصریح کرد:  امیدواریم معماری نوینی در مجموعه فوتبال کشور شاهد باشیم و این میزبانی سرآغازی برای این امر باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شریفی فوتبال جام جهانی مقدماتی جام جهانی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

به گزارش مشرق، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد