Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مراسم عزاداری و سوگواری ایام محرم، به میزبانی جهاددانشگاهی فارس در محل مرکز علمی کاربردی این نهاد در شیراز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شد.

همزمان با دهه اول محرم و ایام پر سوز و گداز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، مراسم نوحه خوانی، مرثیه‌سرایی و سوگواری در محوطه و فضای باز دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس، در شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که با حضور کارکنان این نهاد انقلابی و شماری از شهروندان شیراز، با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های مرتبط با شرایط شیوع کروناویروس، همراه بود، به همت پایگاه بسیج مقاومت جهاددانشگاهی فارس و با حضور مداحان و مرثیه سرایان، برنامه‌ریزی و از ابتدای هفته، طی ساعات 20 تا 22 شب، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، برگزار شد.

آنتنهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاددانشگاهی فارس جهاددانشگاهی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان نظام روانشناسی استان بوشهر سه شنبه شب در این آئین با تبریک روز روانشناسی اظهار داشت: سلامت جسمی، سلامت روانشناختی و سلامت اجتماعی یک بعد اجتناب ناپذیر دیگری به نام سلامت معنوی دارد.

محمدرضا بحرانی گفت: معنویت از سال ۲۰۰۰ براساس اعلام دبیرکل سازمان جهانی بهداشت به عنوان یک بعد اساسی وجود انسان تعریف و تبیین شد و به تبع آن سلامت معنوی به عنوان یکی از ابعاد اساسی سلامت مطرح شد.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور بوشهر بیان داشت: با توجه به تعریف سلامت و سلامت روانشناختی قابل انتظار بود که این اتفاق رخ دهد؛ چرا که این خلا کاملاً محسوس و ملموس در ابعاد مختلف سلامت بود.

بحرانی تصریح کرد: از زمانی که این بعد سلامت در ذیل ابعاد مختلف سلامت قرار گرفت، رویکردهای قدیمی نسبت به درمان و روانشناسی هم خودشان را به روز کردند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی استان بوشهر گفت: نگاه یا مکتب سلامت معنوی اولین و مهمترین دغدغه اش معنای زندگی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تبریک روز روانشناسی و تقدیر از برگزارکنندگان این بزرگداشت و نشست تخصصی آن اظهار داشت: در کنار سلامت جسم، سلامت روح و روان بسیار مهم است.

رضا درویشی گفت: شاهد آن هستیم که اساتید ما در این رشته کاربردی در سطح دانشگاه چه در قالب استاد و چه در قالب مشاور علاوه بر ارتقاء دانش افزایی دانشجویان در تلاشند مشاوران خوبی نیز برای آن در مسیر معلمی و زندگی باشند.

درویشی بیان داشت: در دنیای امروز ما تخصص روانشناسی یک تخصص بسیار لازم، کاربردی و ضروری است و دانشجومعلمان رشته های مختلف علوم تربیتی، مشاوره و امور تربیتی ما که در آینده دانش آموزان این مرز و بوم را تعلیم خواهند داد، رسالت بزرگی در فراگیری علوم مختلف این تخصص دارند.

وی خاطرنشان ساخت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در حوزه روانشناسی اساتید مجرب و خوبی دارد که نتیجه تلاش آنها فعال سازی انجمن علمی مشاوره با اجرای برنامه های کیفی است.

در ادامه این آئین بزرگداشت نیروزاده، محمدی باغملایی و درخشان اساتید هیات علمی رشته روانشناسی دانشگاه و رستمی مشاور پردیس علامه طباطبایی و از اساتید با سابقه دانشگاه در کارگاه تخصصی حال خوب یعنی رابطه خوب به بیان مطالب خود پرداختند.

این کارگاه به همت گروه آموزشی روانشناسی و مشاوره، انجمن علمی مشاوره و روانشناسی و واحد مشاوره پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 6093615

دیگر خبرها

  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال