Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه های مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت صابر خوش نما از باشگاه شهروند ساری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در پرونده شکایت احمدرضا زینوندیان از باشگاه علم و ادب تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 52 هزار ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محسن خبیری از باشگاه شهروند ساری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 810 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت باشگاه پیشگامان فنون پارس از باشگاه مقاومت طلایی ایران در خصوص واگذاری امتیاز، کمیته وضعیت نسبت به دعوای خواهان قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت ناصر عباسی از باشگاه علم و ادب تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 320 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و976 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت علیرضا احمدی پور از وفا هخامنش، کمیته وضعیت وضعیت اعلام کرد، وفا هخامنش به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 810 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته دعوای خواهان را به میزان یک میلیارد و 310 میلیون ریال مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهروند ساری کمیته انضباطی میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ باشگاه به پرداخت مبلغ کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست

پوچتینو در تکاپو برای حفظ شغلش است. 

طرفداری | دیوید اورنستین در مصاحبه با تلویزیون NBC اخبار مهمی در مورد وضعیت مائوریسیو پوچتینو منتشر کرد. 

چلسی پس از پیروزی 5-0 مقابل وست‌هم و کسب 6 امتیاز از دو دربی متوالی اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد. آبی‌ها به دلیل مشکلات فیرپلی مالی محکوم به حضور در یک رقابت اروپایی هستند. در حالی که گفته می‌شد مالکان چلسی از پوچتینو سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را خواسته‌اند، به نظر می‌رسد اکنون این گزینه تغییر کرده است. چلسی در حال حاضر 2 امتیاز با رتبه ششم یعنی منطقه سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد. به همین دلیل تاد بولی و بهداد اقبالی ترجیح می‌دهند به جای کنفرانس راهی لیگ اروپا شوند. دیوید اورنستین در این مورد گفته است:

چیزی که من در مورد مائوریسیو پوچتینو می‌دانم درخواست مدیران چلسی از او است. آن‌ها سهمیه لیگ اروپا را می‌خواهند، نه لیگ کنفرانس اروپا. در مورد جانشینان پوچتینو، من مطمئنم اگر نیمکت چلسی در دسترس باشد، 4 سرمربی آن را تصاحب نخواهند کرد: ژوزه مورینیو، آنتونیو کونته، روبن آموریم و هانسی فلیک. البته در چلسی فعلا جای خالی برای این مربیان وجود ندارد.

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم