Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رسولی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه راه آهن از امروز اقدامات لازم برای کاهش ظرفیت جابه جایی را در دستور کار خود قرار می‌دهد، گفت: روز گذشته جلسات متعددی با مدیران شرکت‌های حمل و نقلی برگزار کردیم و با برنامه ریزی‌های دقیق، اقدامات لازم برای کاهش ظرفیت جابه جایی‌ها را در دستور کار خود طی ۵ روز آینده  قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه روز گذشته این بخش نامه به ما ابلاغ شد و ما طبق قانون باید آن را به صورت کامل اجرا کنیم، گفت: شرکت راه آهن اقداماتی از جمله کاهش تعداد صندلی و تعداد مسافر حجم جابه جایی را که ستاد ملی مقابله با کرونا به ما ابلاغ کرده را انجام خواهد داد.

مدیرعامل شرکت راه آهن  افزود: اقدامات لازم برای کاهش تا یک سوم را شرکت‌ها در دستور کار خود قرار داده اند و به تدریج و با هماهنگی‌های لازم این اقدام صورت می‌گیرد.

رسولی در پاسخ به این سوال که نحوه استرداد مبالغ بلیت مسافران راه آهن به چه صورت خواهد بود؟ گفت: اگر بلیت‌های قطار به مرحله استرداد برسد به صورت کامل مبالغ بازگردانده خواهد شد و شرکت راه آهن هم طبق روال قانونی تمامی اقدامات را انجام خواهد داد در حال حاضر پیش فروش بلیت‌های شهریور ماه صورت گرفته و با برنامه ریزی‌های که انجام داده ایم امیدواریم بتوانیم ظرفیت‌های جابه جایی را کاهش دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه شرکت راه آهن از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره رعایت تمامی دستور العمل‌های بهداشتی و انجام فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: رعایت کامل قوانین در خصوص ویروس کرونا از جمله ضدعفونی و همچنین رساندن ظرفیت‌های صندلی مسافر به ۵۰ درصد را به صورت کامل انجام داده ایم که این اقدامات توسط راه آهن مورد تشویق و تقدیر توسط وزارت بهداشت و همچنین اتحادیه بین المللی راه آهن قرار گرفته است.

معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر با توجه به تشدید ویروس کرونا در تمامی شهر‌های کشور میزان استقبال مسافران از انجام سفر در ماه‌های گذشته بسیار کاهش یافته است.

براساس این گزارش طبق دستور و مصوبه قرارگاه عملیاتی ستادملی مبارزه با کرونا  مجوز تردد بین استانی در بازه زمانی مورد تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است، گفت: تردد مسافری با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی، شامل پرواز‌ها، ریلی، اتوبوسی و خودروهای مسافربری برون شهری، به یک سوم کاهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن حمل ونقل دستور کار خود شرکت راه آهن جابه جایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد