Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، متن یادداشت محمدرضا عارف به شرح زیر است:

هر ساله در ماه محرم، بنیاد امید ایرانیان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را با حضور دلدادگان حسینی برگزار می‌کرد. متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری این مراسم معنوی از ما سلب شد. در این سالها که افتخار میزبانی مراسم روضه امام حسین(ع) را داشتیم، از بیانات بلیغ و شیوای استاد فرزانه، فقیه متبحر و عالم خیراندیش، مرحوم دکتر داوود فیرحی بهره می‌بردیم؛ ولی افسوس و صد افسوس که ویروس منحوس کرونا عزیزان و نخبگانی همچون دکتر فیرحی را از ما گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها که شاهد از دست دادن خوبانی همچون دکتر فیرحی هستیم برای من بسیار دردناک و حزن‌انگیز است که در سایه سوء‌مدیریت‌ها و بعضا تصمیمات غیرکارشناسی و عدم رعایت شایسته دستورالعمل ها در سوگ عزیزان خود بنشینیم.

امیدوارم به برکت ایامی که در آن به سر می‌بریم و نیز اتخاذ تصمیمات کارشناسی و بهره‌گیری از تجارب نخبگان داخلی و بین‌المللی شر این بیماری از کشور ما رخت بربندد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محمدرضا عارف بنیاد امید ایرانیان دکتر فیرحی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!

به گزارش "ورزش سه"، فصل 24-2023 در حالی برای علیرضا جهانبخش رو به پایان است که برخلاف تمام سالیان اخیر هنوز موفق به گلزنی در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند نشده ولی می‌توانست این کار را یکشنبه شب مقابل زووله انجام بدهد که از فرصت عالی به دست آمده استفاده نکرد.

تیم فوتبال فاینورد در شرایطی از ساعت 21:30 یکشنبه شب در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل زووله رده دوازدهمی قرار گرفت و یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ اردیویسه هلند را با برتری پنج بر صفر تمام کرد که علیرضا جهانبخش پس از حضور تعویضی می‌توانست ششمین گل تیمش را بزند، اما این اتفاق نیفتاد.

فاینورد که نایب قهرمانی خود در لیگ اردیویسه هلند را قطعی کرده بود، در دیدار مقابل زووله علیرضا جهانبخش را از دقیقه 57 در زمین داشت که پس از ورود این ستاره ایرانی توانست سه گل دیگر وارد دروازه حریفش کند و برد پُر گل‌تری به دست بیاورد، اما در ثانیه‌های پایانی این برد می‌توانست 6 گله هم شود.

جهانبخش در دقیقه 2+90 این شانس را داشت تا آخرین موقعیت مسابقه را روی دو ریباند توپ در محوطه جریمه زووله تبدیل به گل کند که شوت محکم و کم‌دقت او با اختلاف از دروازه حریف به بیرون رفت تا افسوس زیادی از این موقعیت بخورد.

ستاره ایرانی فاینورد که تجربه آقای گلی و بهترین بازیکنی در لیگ اردیویسه هلند را دارد، دو هفته دیگر در فصل جاری فرصت خواهد داشت تا سال تلخ خود در این باشگاه را با گلزنی و پایان ناکامی‌هایش تمام کند.

دیگر خبرها

  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با کیست؟
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • تهران قدیم | «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ / عکس‌