Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:10:25 GMT

فن دایک: من روبات نیستم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۳۷۸۸

مدافع هلندی لیورپول می گوید برای برگشتن به روزهای اوج نیاز به زمان دارد و نمی تواند مانند روبات از همان روز اول فوق العاده ظاهر شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی باشگاه لیورپول روز شنبه بعد از 10 ماه یک بار دیگر در لیگ برتر به میدان رفت و نمایش خوبی داشت. این بازیکن که از اکتبر 2020 دچار مصدومیتی جدی شده بود حالا دوباره آمادگی خود را به دست آورده است و هواداران با حضور این بازیکن در قلب دفاع انتظار دارند قرمزها یک بار دیگر برای فتح جام قهرمانی لیگ برتر تلاش کنند اما فن دایک می گوید که قرار نبوده تنها مقابل نوریچ به میدان برود و بازی های بیشتری در پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این مورد به خبرنگاران گفت:

برگشتن به میدان مسابقه پایان کار نیست. می خواستم در این بازی به میدان بروم و از دقیقه اول در بازی باشم چون حس می کردم به آن نیاز دارم و شرایطم را بهتر خواهد کرد. از نظر من و با توجه به شناختی که از خودم دارم، چیزهای زیادی باید بهتر شوند اما من روبات نیستم. نمی توانم بلافاصله به روزهای اوجم برگرم. نکته مهم این است که در دیدار هفته اول بازی کردم و این بازی از جهات زیادی سخت و احساسی بود. قبل از این که به میدان بیایید، بارها مسابقه را در ذهنتان مجسم می کنید. به خاطر شرایط موجود خیلی خسته شده بودم و باید بر آن غلبه می کردم. به خوب تمرین کردن ادامه دادم و به زانویم اطمینان داشتم. راهی دشوار را طی کردم و حالا خوشحالم که یک بار دیگر در مستطیل سبز به میدان می روم.

او در ادامه گفت:

بردن با نتیجه سه بر صفر در دیدار اول چیزی است که با کمال میل قبول می کنیم اما اگر بخواهیم نگاهی منتقدانه داشته باشیم، باید خیلی بهتر شویم. اول فصل است و قطعا بهتر خواهیم شد. امیدوارم پیشرفت کنیم و در دیدار هفته بهتر از این هفته باشیم. به خودم و تمام کسانی که کمکم کردند، مثل همسرم، بچه هایم و افراد حاضر در باشگاه افتخار می کنم.  اولین قدم رسیدن به آمادگی و حضور در زمین بود ولی من روبات نیستم. به بیشتر بازی کردن، تمرین و تکرار و زمان نیاز دارم. خوش شانسم که مربی فوق العاده ای داریم که کمکم می کند.

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با رضا جباری: علی کریمی می توانست جزو سه بازیکن برتر دنیا باشد؛ معیارم مدال بود نام هادی ساعی را می نوشتم صحبت‌ های عجیب آلکنو درباره بازی والیبال ایران و لهستان پشت پرده سانسور حرف های نمایندگان مجلس علیه گزینه ورزش! فریاد "مسی، مسی" هواداران بارسلونا در دقیقه 10 مسابقه در ورزشگاه نیوکمپ / فیلم مسوت اوزیل بعد از 18 ماه موفق به گلزنی شد؛ اولین گل با پیراهن فنرباحچه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟