Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ با گذشت ۱۷ ماه از ورود ویروس منفور و مرموز کرونا در کشور در حالی مدافعان سلامت یاری‌گر بیماران بستری هستند که خستگی کار و سهل‌انگاری برخی مردم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آنها را خسته‌تر کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، باوجود هشدارهای مکرر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شتاب‌گیری فرایند واکسیناسیون در استان متاسفانه با افزایش شمار روزافزون مبتلایان بیماری کرونا مواجه هستیم و این روند افزایشی منجر به خستگی بیشتر کادر درمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبیک سپاه فتح به فرمان رهبر انقلاب /‌ بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد به کمک کادر درمان ‌آمدندطغیان سهمگین کرونا در لرستان / مدافعان بی‌ادعای سلامت در آتش بی‌توجهی‌ها می‌سوزند / کادر درمان خسته شده‌اند + فیلمهفته سیاه کرونایی خوزستان رقم خورد/ از بی تفاوتی استانداری تا خواهش و تمناهای کادر درمان

کادر سلامت استان اصفهان بیش از 17 ماه است که شبانه‌روز در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و تنها انتظارشان از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در مراسم عروسی، تولد، سوگواری، سفر و غیره است. متاسفانه تعدادی از کادر سلامت جان خود را در این راه از دست دادند و جامعه از بودنشان محروم شد. سهم مدافعان سلامت در بحران کرونا تنها خستگی بوده و افزایش بستری بیماران در مراکز درمانی به رنج و سختی آنان افزوده است.

انتهای پیام/166/ش

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی