Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «فرشتگان بی بال» گفت: انسان با امید زنده است و باید در تلخ‌ترین شرایط هم امید داشته باشیم‌. رییس جمهور جدید هم قول‌هایی در زمینه سر و سامان دادن به وضعیت واکسیناسیون داده‌اند و امیدوارم هرچه زودتر این امکان مهیا شود.

شهرام عبدلی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پیرامون بازی در سریال «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی که در ایام محرم در حال پخش است گفت: مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی با محوریت کادر درمان و کرونا ساخته شده است و خوشحالم در این مجموعه با عوامل و بازیگران حرفه‌ای همکاری داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: وقتی موضوعی چون کرونا گریبان‌گیر مردم می‌شود و همه زندگی را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد هر هنرمندی وظیفه دارد در مورد آن کنکاش کند و بر حسب نوع کار خود در مورد آن مطلبی بنویسد، فیلمی بسازد و یا در مورد آن حرف بزند. بر همین اساس کارگردانان و بازیگران هم باید به بهترین نحو داستان و درامی از این واقعه بسازند که در عین گفتن واقعیت‌ها و مشکلات به مردم آگاهی بدهد. این وظیفه هر هنرمندی است و من هم در این مجموعه و کار‌های دیگر با همین نیت بازی کرده و می‌کنم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

بازیگر مجموعه «پرستاران» با اشاره به درام قوی «فرشتگان بی بال» اظهار کرد: فیملنامه «فرشتگان بی بال» قوی بود و نقش خودم در این سریال را دوست داشتم. با وجود شرایط کرونایی و سخت هیچکدام از عوامل درگیر کرونا نشدند و در پشت صحنه هم موارد بهداشتی با حساسیت تمام رعایت میشد. تمهیدات درست تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه جواب داد و خوشحالم با این مجموعه در ایام ماه محرم مهمان خانه‌های مردم هستم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» با اشاره به اهمیت واکسیناسیون بازیگران بیان کرد: شرایط بازی در دوران کرونایی برای بازیگران بسیار دشوار است و هر لحظه هم این وضعیت خطرناک‌تر می‌شود و تاکنون اقدام مهمی برای واکسیناسیون بازیگران نشده است. 

وی با تاکید بر شرایط بحرانی بازیگران افزود: ما با پرستاران، پزشکان و... که واکسن زده‌اند چه فرقی داریم که نباید در اولویت واکسیناسیون باشیم؟ زمان گریم و فیلمبرداری ماسکی وجود ندارد و رعایت فاصله‌گذاری با بازیگران و دیگر عوامل هم عملا امکان‌پذیر نیست و در محیط بسته هم مشغول هستیم. ما چه فرقی با بقیه مشاغلی که در اولویت واکسیناسیون قرار گرفتند داریم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سر دلبران» با اشاره به فوت علی سلیمانی بر اثر کرونا عنوان کرد: متاسفانه علی سلیمانی یکی از بازیگران خوب ما بود که بر اثر کرونا از دست رفت. باید در واکسیناسیون بازیگران جدیت به خرج داد تا جلوی این اتفاقات تلخ و باورکردنی را گرفت.

این بازیگر جوان تاکید کرد: مردم هم باید بیشتر از هر زمان دیگری مراقب باشند و تا جایی که مجبور نیستند از خانه بیرون نیایند. در بیمارستان‌ها و بهشت زهرا غوغایی بر پا است و تنها با عزم مسئولین و همکاری مردم می‌شود از این گذر سخت عبور کرد.

شهرام عبدلی خاطرنشان کرد: انسان با امید زنده است و باید در تلخ‌ترین شرایط هم امید داشته باشیم. رییس جمهور جدید هم قول‌هایی در زمینه سر و سامان دادن به وضعیت واکسیناسیون داده‌اند و امیدوارم هرچه زودتر این امکان مهیا شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما فرشتگان بی بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا