Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگویی با  تشریح نشست امروز  کمیسیون  متبوع خود با وزرای پیشنهادی کشور و اطلاعات، گفت: نمایندگان در نشست با وزیر کشور تاکید کردند که تصمیم گیری‌ها برای استان‌ها باید برخواسته از خرد جمعی و مشورت با نمایندگان مجلس باشد زیرا شناخت دقیقی نسبت به شهرهای مختلف دارند و در تصمیم گیری ها عالمانه ورود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون همچنین خواستار توجه به شایسته سالاری و بکارگیری افراد متخصص و متعهد شدند و وزیر پیشنهادی هم تاکید کرد که در انتخاب استاندارها شایسته سالاری را مدنظر قرار خواهم داد و حزبی عمل نمی‌کنم و از افراد متخصص، متعهد و انقلابی استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم یادآور شد: ارتقای سرمایه اجتماعی در جهت تحقق پیشرفت همه جانبه کشور، توجه به عرصه‌های حکمرانی عمومی کشور، برنامه مبتنی بر نگرش اقتصادی و اجتماعی در تحقق امنیت پایدار و پیشرفت ملی عدالت محور با لحاظ داشتن اقتضائات بومی محلی در نقاط مختلف جغرافیایی کشور و با رویکرد مشارکت محور در حوزه سیاسی و ارتقا سرمایه اجتماعی را از جمله برنامه های خود دانست.

شیخی یادآور شد: وزیر پیشنهادی کشور تاکید داشتند که عقلانیت، عدالت و معنویت مهمترین شاخصه های نظام انقلابی است که با حرکت در جهت پیشرفت و عدالت رو به سوی افق های متعالی تحقق تمدن نوین اسلامی دارد و همچنین تحقق الگوی حکمرانی و نظام انقلابی، توجه و ابتنای تمامی سیاست ها بر اساس نظریه نظام انقلابی با شعار محوری دولت مردمی و ایران قوی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم از حضور وزیر پیشنهادی اطلاعات در کمیسیون بهداشت خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب برنامه‌های خود را به کمیسیون ارائه کرد و نمایندگان خواستار جلوگیری از تحقق برنامه‌هایی شدند که ایجاد ناعدالتی در کشور را به دنبال دارد.

برچسب‌ها کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی احمد وحیدی پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی احمد وحیدی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی احمد وحیدی وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم