Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر اوفا روسیه برگزار شد و در پایان عرفان الهی و محمد نخودی به دیدار فینال اوزان ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم راه یافتند و حسن عبادی و علیرضا عبداللهی نیز در دیدار رده بندی اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی قلی زادگان در دور نخست با امتیاز عالی ۱۵ بر ۲ ریچارد فیگوروا از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مانول خنژرتسیان از ارمنستان در یک کشتی مورد بحث از نظر داوری، با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ارمنستانی در مرحله نیمه نهایی، قلی زادگان نیز حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۸ مغلوب شامیل ممدوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۷ از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۳ استانیسلاو نواک از مولداوی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در دیدار پایانی به مصاف جبرئیل گادژیف از کشور آذربایجان می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه ۶ بر ۳ دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفور و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله بالیان گوراو از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار اشرف آشیروف از کشور آذربایجان است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا عبدالهی در دور نخست با امتیاز عالی ۱۵ بر ۴ مقابل چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان به برتری دست یافت؛ و‌ی در دوم با نتیجه ۹ بر ۷ از سد سوسلان ژاگایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب پولات پولاتجی از کشور ترکیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست عصر فردا برگزار و رقابت‌های مقدماتی پنج وزن دوم نیز از صبح فردا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید

انجام تست کرونا از فرنگی کاران دعوت شده به اردوی تیم ملی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی مرحله یک چهارم نهایی مرحله نیمه نهایی دور نخست دور دوم رده بندی راه یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شرح زیر است: ۵۷ کیلوگرم: ابرهیم خواری (مازندران) علی مومنی (مازندران) اهوار خاطری (مازندران) علی یحیی پور (مازندران) ۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه) ۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان) ۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی (مازندران) ۷۴ کیلوگرم: علی رضایی (مازندران) مهدی یوسفی (تهران) محمدماهان خرمکاه (مازندران) ۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) ۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) رضا سلیمانیان (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه) ۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی) امیر عزیزپور (لرستان) ۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی (مازندران) عرفان علیزاده (مازندران) ۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی) مهدی بزرگ پور (مازندران) سرمربی: غلامرضا محمدی مربیان: داود رخش خورشید - سعید ابراهیمی - میثم مصطفی جوکار - سید احمد محمدی - جعفر دلیری - علی بحری مربی بدنساز: بهمن میرزایی ماساژور: سید مهدی ساداتی   محل پذیرش: لاهیجان، مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، دفتر هیئت کشتی لاهیجان

دیگر خبرها

  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان