Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی؛ رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسات کمیسیون‌های مجلس با وزرای پیشنهادی با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز میزبان وزیر صمت و وزیر تعاون و رفاه اجتماعی پیشنهادی دولت در کمیسیون عمران بودیم که به  ارائه برنامه های خود در حوزه های مربوطه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزیر صمت در خصوص تولید مصالح ساختمانی که نیاز اصلی در بحث جهش تولید مسکن و کنترل قیمت هاست و همچنین ارتقاء کیفیت خودروها و توجه به معادن کشور بحث و گفتگو شد که ایشان قول ارائه گزارش تخصصی ماهانه  به کمیسیون عمران را دادند.

رضایی کوچی تصریح کرد:با توجه به اینکه ۲ برابر نیاز داخل کشور تولید سیمان و فولاد داریم ولی با این حال همچنان با کمبود این مصالح مواجه هستیم که باید راهکاری برای کنترل قیمت مصالح ساختمانی ارائه کنیم مادامی که نیاز داخلی داریم نباید صادرات انجام دهیم.

وی افزود: طی روزهای اخیر به بهانه قطعی برق شاهد این هستیم که سیمان کمیاب شده در حالیکه همین مصلح در پایانه ها صادر میشود این کار درستی نیست که باید ساماندهی شود.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظر اعضای کمیسیون عمران مجلس به برنامه های پیشنهادی وزیر صمت مثبت بود.

وی اظهار کرد: مباحث متعددی در خصوص بیمه همگانی، مجتمع های تولیدی از جمله فولاد و سیمان، اشتغال  و کارآفرینی و مشاغل خرد و بزرگ، بیمه کارگران ساختمانی و ایرلاین آسمان با وزیر پیشنهادی جناب آقای عبدالمالکی انجام شد که ایشان با پاسخ های خوبشان، اعضای کمیسیون را قانع کردند و توانستند موافقت اکثریت قاطع اعضای کمیسیون عمران را جلب کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رأی اعتماد رئیس کمیسیون عمران مجلس رضایی کوچی کمیسیون عمران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اراضی پادگان جی با مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار در ضلع شرقی منطقه۹ بدلیل وسعت زیاد و یکپارچگی عرصه، معضلات عمده‌ای را برای ساکنین این محدوده ایجاد کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به گسست و قطع ارتباط بین پلاکهای مجاور اشاره کرد. همچنین همجواری اراضی پادگان جی با بافت فرسوده معضلات اجتماعی عدیده‌ای را نیز به دنبال داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقا کیفیت زیست شهری و خدمت رسانی به شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری موضوع تعیین تکلیف اراضی پادگان جی در دستور کار قرارگرفت و ماحصل پیگیریها و تلاش همکارانم در منطقه۹ و سازمان‌های نوسازی و املاک و مستغلات منجر به انعقاد توافق‌نامه‌ای با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرداد سال ۱۴۰۱ و توافق نامه‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسفند سال ۱۴۰۲ شد.

شهردار منطقه۹ ادامه داد : بر اساس توافق نامه های مذکور پس از انجام فرآیند قانونی بخش قابل توجهی از عرصه پادگان جی به منظور احداث سرانه های خدماتی موردنیاز( از قبیل فضای سبز، بهداشتی درمانی، خدماتی، طرح جهادی مسکن و ...) احداث و جهت رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تلاش تمامی حوزه‌های شهرداری تهران جهت تحقق این موضوع علی‌الخصوص از سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است که در راستای عملیاتی شدن طرح  و اخذ تایید  به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است تا پس از کسب تاییدات نهایی به فوریت پروژه مذکور اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه