Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سرمایه انسانی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در این مراسم این تجهیزات را شامل دستکش، لانست، انواع ماسک ، آمبوبگ، انواع سوند، کپسول اکسیژن، پنبه، مانومتر، تشک مواج سلولی و ساکشن رومیزی ذکر کرد.

سید ابوالفضل سیدی مودب گفت: همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق مشهد با توجه به شرایط موجود و ضرورت تامین تجهیزات پزشکی ضمن موافقت با کسر مبالغی از حقوق خود نسبت‌ به جبران بخشی از نیازهای بیماران کرونایی به عنوان یک کار خداپسندانه و خیرخواهانه مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارکنان شرکت توزیع برق مشهد ضمن تامین برق مطمئن و پایدار برای مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در این شرایط نیز خدمت به کادر درمان و تامین تجهیزات پزشکی را از وظایف ذاتی خود می‌دانند و با این اقدام سعی کردند تا حدی موجب تسکین آلام بیماران شوند.

مدیر پشتیبانی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز  در این مراسم با قدردانی از کارکنان شرکت برق مشهد گفت: امروز تامین تجهیزات پزشکی نیازمند هزینه و اعتبارات سنگینی است و این حرکت ارزنده کارکنان توزیع برق مشهد نشان بزرگی و بزرگواری آنان است.

امیر کاظمی افزود: امروز در این شرایط بحرانی همه باید کمک حال هم باشیم و شاهد هستیم کارکنان توزیع برق مشهد در شرایط بحرانی و اوج تابستان در حال تلاش برای تامین برق و روشنایی مردم هستند و در زمان بحران هماهنگی لازم و ارتباط خوبی با ما داشته‌اند. امیدواریم سایر کارکنان ادارات و شهروندان نیز در این روزهای سخت بتوانند کمک حال کادر درمان برای تامین تجهیزات پزشکی باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تجهیزات پزشکی مشهد شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تجهیزات پزشکی مشهد ویروس کرونا تجهیزات پزشکی مشهد شركت توزيع نيروی برق تامین تجهیزات پزشکی برق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

در دیدار معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه بر نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه تاکید شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی