Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:53:56 GMT

بازدید سرزده حشمتی از ندامتگاه تهران بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۷۶۴۵

بازدید سرزده حشمتی از ندامتگاه تهران بزرگ

مدیرکل زندان‌های استان تهران در دیدار رییس دادگستری استان تهران از ندامتگاه تهران بزرگ، گفت: هدف از این بازدید، اعطای تخفیفات بیشتر قضایی به مددجویان بود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد حشمتی مهذب، رییس دادگستری استان تهران در حضور سرزده و بدون اطلاع قبلی، پرونده‌های قضایی مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
علی رستمی، مدیرکل زندان‌های استان تهران در حاشیه دیدار رییس دادگستری استان، گفت: هدف از این بازدید، اعطای تخفیفات بیشتر قضایی به مددجویان بود. 
وی تصریح کرد: حضور بیشتر مقامات قضایی در زندان‌ها، ظرفیت و فرصت بیشتری برای اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی می‌دهد. 
رستمی ادامه داد: همکاری خوبی بین  مراجع قضایی و زندان‌های استان تهران برقرار است ولی با توجه به وسعت استان و جمعیت کیفری آن، بایستی به تدریج استفاده از پابند الکترونیکی در جرایم سبک جایگزین حبس شود. 
بر اساس این گزارش، طی دیدار رییس دادگستری استان تهران، مددجویان درخواست‌هایشان را در خصوص پرونده‌های قضایی خویش ارائه دادند که حشمتی مهذب دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیرکل زندان های استان تهران رییس دادگستری استان تهران رییس دادگستری استان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند