Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@06:39:40 GMT

ارزش بازار رمزارزها رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۳۹۹۵۵

خبرگزاری آریا - قیمت بیت‌کوین، روز گذشته به بالای 48 هزار دلار رسید و با وجود از دست دادن بخشی از این رشد در روز دوشنبه، ارزش بازار رمزارزها برای اولین بار در 3 ماه اخیر از 2 تریلیون دلار فراتر رفت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، قیمت بیت‌کوین، مهمترین رمزارز جهان روز گذشته به بالای 48 هزار دلار رسید و با وجود از دست دادن بخشی از این رشد در معاملات روز دوشنبه، ارزش بازار رمزارزها برای اولین بار در 3 ماه اخیر از 2 تریلیون دلار فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریکاوری قیمت بیت‌کوین پس از آن اتفاق افتاد که قیمت آن در ماه ژوئن و جولای با سقوطی سنگین از 30 هزار دلار هم پایین‌تر رفت. با این حال باید توجه داشت که قیمت بیت‌کوین نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. قیمت آن در ماه آوریل به رکورد تاریخی 64 هزار دلار هم رسیده بود.
کارشناسان عامل رشد اخیر قیمت بیت‌کوین را تجمع سنگین سرمایه در زمان پایین‌بودن قیمت آن و رسیدن به محدوده 29-30 هزار دلاری می‌دانند. سرمایه‌گذاران بسیاری در آن زمان رو به خرید بیت‌کوین آورده بودند.
قیمت بیت‌کوین در نیمه‌شب دوشنبه با 1 درصد سقوط نسبت به قیمت بسته شده روز قبل به 45,846.09 دلار بازگشت. کارشناسان همچنان نوسانات شدیدی را در آینده بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کنند. جهان چو، مؤسس صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز کینتیک کپیتال، می‌گوید: در حالی که ممکن است قیمت بیت‌کوین به 55 هزار دلار برسد، سرمایه‌گذاران باید منتظر سقوط قیمت به محدوده زیر 30 هزار دلار باشند و سپس قیمت بیت‌کوین رشدی طولانی را تا قیمت 100 هزار دلار در سال 2022 پیش رو خواهد داشت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت بیت کوین هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 6092016 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار