Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: از دیروز شاهد کاهش محسوس ورود خودروهای غیر بومی به همدان هستیم. - اخبار استانها -

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از ظهر روز یکشنبه نیروهای ما در مبادی ورودی شهر مستقر شده و مانع ورود خودروهای غیربومی و مسافران به شهر همدان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در روز نخست شروع محدودیت‌ها خودروهای غیر بومی که بیشتر از استان‌های خوزستان، تهران و کرمانشاه بود اصرار به ورود به شهر همدان را داشتند، تصریح کرد: نیروهای مستقر در ورودی شهر از ورود این خودروها ممانعت و آن‌ها را بازگرداندند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه هرگونه تردد خودروهای غیربومی در شهر منجر به اعمال قانون و جریمه می‌شود، عنوان کرد: تا زمان بهتر شدن شرایط کرونا در همدان خودروهای غیربومی اجازه تردد ندارند.

جمالی با تاکید بر اینکه راه‌های منتهی به اماکن تفریحی و گردشگری همدان مسدود است، تصریح کرد: خودروهایی که وارد این محدوده شوند جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه بار ترافیک و تردد خودروهای بومی در سطح شهر کاهش یافته، اظهار داشت: به دلیل خلوتی جاده‌ها و افزایش سرعت خودروها آمار تصادفات حرجی در روزهای گذشته بالا رفته که از رانندگان تقاضا داریم نسبت به رعایت سرعت مجاز توجه بیشتری داشته باشند.

طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ایلام اجرایی شده است + فیلمکاهش 26 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ جزئیات محدودیت ترافیکی در محورهای برون‌شهریمهلت 24 ساعته به مسافران برای بازگشت به مبدا / تمام مجوز‌های تردد ‌در استان فارس باطل شد

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از تغییر ساعت محدودیت‌های تردد شبانه خبر داد و گفت: خودروهای شخصی از ساعت 24 تا 3 بامداد اجازه تردد ندارند.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودروهای غیربومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!