Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@09:06:35 GMT

عزت و سربلندی ایران مرهون آزادگان سرافراز است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۳۵۶۶

عزت و سربلندی ایران مرهون آزادگان سرافراز است

استاندار خراسان رضوی گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون دلاورمردی و ازجان گذشتگی بزرگمردانِ راست‌قامتی است که در طول سال‌های جنگ و حماسه، سخت و مقاوم ایستادگی کردند و چه جانفرسا در اسارت، صبورانه طی ایام نمودند و عزتمندانه به آغوش کشور و مردم بازگشتند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی ، محمدصادق معتمدیان روز سه شنبه، در پیامی با تبریک ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، نوشت: ۲۶مردادماه سالروز واقعه‌ای سترگ در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز رجعت عاشقانه آزادگان سربلند، روز پایان انتظار، آزادی از اسارتگاه‌های مخوف و بازگشت به آغوش پاک ملت و میهن، یادآور پایان چشم‌انتظاری مادران و همسران و فرزندان چشم به در دوخته، تسلای قلوب خانواده‌های شهدا، حاملان عطر، یاد، نام و مرام شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: آزادگانی که رنج و غم را مومنانه، اسارت را صبورانه و شنیع‌ترین و خوفناک‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند و تنها با تأسی از سیره اهل البیت علیه‌ السلام و اقتدا به مکتب ائمه اطهار (ع)، جانشان را صیقل، روحشان را تطهیر و آلامشان را تسکین بخشیدند و هم اینک نیز خود و یاران و همراهان صدیق و همیشگی‌شان با وجودی مملو از ولایتمداری، عشق و ایثار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، امکان حرکت پرشتاب در مسیر قله آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و رهبری معظم انقلاب را در گام دوم انقلاب میسر خواهند نمود. استاندار خراسان رضوی در ادامه پیام خود آورده است: همزمانی این مناسبت باشکوه و غرورآفرین با ایام عزاداری سالار شهیدان و یاران باوفایش و اسارت اهل البیت امام حسین(ع)، که صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام را راهبری نمودند، تلنگری است برای بشریت که هیچگاه این نهضت متوقف نخواهد شد و این رسالت خطیر را همواره فرزندان و پیروان صدیق‌شان بر دوش کشیده‌اند و بر تارک فرهنگ ایثار و رشادت خوش درخشیده‌اند. معتمدیان با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای والامقام جنگ تحمیلی و امام شهدا، ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، افزوده است: ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را گرامی داشته و ارادت خاضعانه خود را به پیشگاه یکایک آن سرافرازان و مجاهدان نستوه انقلاب اسلامی و خانواده‌های شکیبایشان ابراز کرده؛ از مضجع شریف ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای این عزیزان تداوم عزت، سربلندی و عاقبت بخیری مسالت می‌کنم. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدصادق معتمدیان آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه شهدای کهگیلویه افزود: ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به قله تلاش می کنیم، اظهار کرد: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد.

منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر میبریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است.

منصوری گفت: احترام به مقام شهدا و این ارزش های والا ضروری است و شهید حق شفاعت دارد.

منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

بر قدرت محور مقاومت افزوده شد

وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.

منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم.

منصوری گفت: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 6092591

دیگر خبرها

  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران