Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: به هر اندازه که دانشگاه علوم پزشکی توان تامین واکسن برای استان را داشته باشد، آمادگی ایجاد مراکز واکسیناسیون را داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، توسعه واکسیناسیون به عنوان راهکار اصلی در مقابله با ویروس کرونا و تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسریع در این امر این روزها به صورت ویژه در کشور مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر یکی از مباحث اصلی که در ارتباط با واکسیناسیون مورد توجه است، افزایش فضا و امکانات مورد نیاز و همچنین پرسنل لازم برای انجام واکسیناسیون است.

در این زمینه محمدرضا میرجلیلی در نشست قرارگاه مواسات و همدلی استان یزد که به ریاست آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، به این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت: برای افزایش ظرفیت واکسیناسیون نیاز به فضا و نیروی انسانی بیشتری داریم.

این گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی(ره) یزد را خبرگزاری تسنیم روز گذشته در خبری با عنوان «ادامه فعالیت مراکز واکسیناسیو‌ن در روزهای تعطیل / افزایش سرعت ‌نیازمند فضا و نیروی انسانی بیشتر است‌» و صحبت‌های میرجلیلی را منتشر کرد.

در پایان این خبر اشاره ای هم به صحبت‌های فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شد که سپاه الغدیر استان یزد آمادگی لازم برای تامین این فضاها و امکانات مورد نیاز را دارد.

از این رو خبرنگار تسنیم در یزد با سردار فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به گفت‌و‌گو پرداخت و جویای این موضوع شد.

سردار رضا پورشمسی در این زمینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قرار گرفتن ظرفیت نیروهای نظامی و بسیج برای مقابله با کرونا اظهار داشت: سپاه الغدیر استان و بسیج در لبیک به این فرمان ولی امر مسلمین با تمام توان برای مقابله با کرونا ایستاده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام نیاز برای افزایش فضا و امکانات مورد نیاز برای واکسیناسیون، این اعلام آمادگی از سوی سپاه الغدیر و بسیج صورت گرفته که به هر اندازه‌ای که دانشگاه علوم پزشکی توانمندی افزایش ظرفیت واکسن استان را دارد، فضا و امکانات مورد نیاز را تامین می‌کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در راه مقابله با کرونا همه باید با تمام توان ایستادگی کنند بیان کرد: سپاه الغدیر استان یزد از روز نخست شیوع کرونا تاکنون اقدامات گسترده‌ای در زمینه مقابله با این ویروس منحوس انجام داده است.

پورشمسی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات سپاه الغدیر استان یزد برگزاری 15 دوره رزمایش کمک مومنانه و توزیع ده‌ها هزار بسته معیشتی بوده است.

سپاه پاسداران استان قزوین 2 مرکز جدید واکسیناسیون راه‌اندازی می‌کندگزارش تسنیم از تسریع روند واکسیناسیون در استان هرمزگان + فیلممرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید تختی نژاد افتتاح شد+فیلم

وی گفت: همچنین علاوه بر این اقدام، سپاه و بسیج، هزاران اقدام گسترده دیگر انجام داده که از جمله مهمترین این اقدامات و خدمات، فعالیت‌هایی است که در حوزه واکسیناسیون انجام گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: در این زمینه نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه اندازی شده استان یزد توسط سپاه راه اندازی شد و آمادگی برای راه اندازی مراکز دیگر هم وجود دارد.

بسیج و سپاه در استان یزد به خوبی نشان دادند که با تمام توان در زمینه مقابله با کرونا ایستادگی کرده و از به جرات می‌توان گفت که یکی از نهادهایی که بیشترین خدمات را در مقابله با این ویروس ارائه کرده، همین سپاه و بسیج است.

قطعا با اعلام آمادگی سپاه و بسیج مبنی بر ایجاد مراکز واکسیناسیون، در صورتی که علوم پزشکی هم رایزنی لازم برای تامین واکسن مورد نیاز را انجام دهد، می‌توان امید داشت که با تمام ظرفیت این روند انجام شود و همه افراد جامعه به سرعت در برابر این ویروس واکسینه شوند.

انتهای پیام/781/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امکانات مورد نیاز مقابله با کرونا راه اندازی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان به ارزش ۵۲۸ میلیارد تومان با همکاری آبفا از جمله اقدامات سپاه در کردستان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ اکبر اسماعیلی پیش‌ازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: بعد از ادغام‌ جهاد سازندگی در وزارت جهاد کشاورزی، 17 اردیبهشت‌ماه سال 1379 به فرمان رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی برای سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی تشکیل شد.

وی «تشکیل بسیج سازندگی» را نقطه عطفی در حرکت‌های جهادی برای سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی از زمان تاسیس تاکنون در همه شرایط و بحران‌ها در کنار مردم بوده و خود را خادم مردم می‌داند.

آبرسانی به 205 روستای کردستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج سازندگی در بخش‌های مختلف فنی، عمرانی و محرومیت‌زدایی فعالیت‌های چشم‌گیری در استان داشته است، تصریح کرد: آبرسانی به 169 روستای استان به ارزش 528 میلیارد تومان با همکاری آبفا از جمله اقدامات سپاه در کردستان است.

وی افزود: با توجه به مشکلات روستاها، آبرسانی به روستاها از 169 به 205 روستا در استان افزایش یافته است که از این تعداد تاکنون آبرسانی به 81 روستا به اتمام رسیده و پروژه در مابقی روستای دیگر در حال انجام است.

اسماعیلی بیان کرد: اجرای 277 هزار و 225 متر حفاری، 269415 متر لوله گذاری، احداث 54 مخزن 58 باب ایستگاه و حفر 16 چاه از جمله اقداماتی بوده که برای آبرسانی به این روستاهای کردستان انجام شده است.

تامین 20 تن قیر رایگان

وی با ذکر اینکه هدف از اجرای این پروژه‌ها محرومیت‌زدایی، کمک به روستاهای کم‌برخوردار، مهاجرت معکوس و رفع دغدغه‌های روستانشینان کردستان است، اظهار کرد: مرمت 50 واحد منزل مسکونی محرومان، 70 خانه عالم، غسالخانه و بازسازی مدارس، تامین 20 تن قیر رایگان برای جاده‌سازی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان انجام 13 هزار و 100 متر ایزوگام برای خانه‌های محرومان، خاطر نشان کرد: سال گذشته 522 سری جهیزیه به زوجین نیازمند اهدا و امسال نیز 18 سری دیگر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

به گفته وی، سال گذشته 60 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 669 نفر از جوانان روستایی کردستان پرداخت شد.

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تسهیل‌گری کنند

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه امسال نیز 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی دولت به بسیج سازندگی اختصاص یافته است، عنوان کرد: تاکنون 123 میلیارد تومان از این تسهیلات پرداخت شده و امیدواریم بانک‌ها بیشتر پای کار بیایند تا جوانانی که در روستاها جویای کار هستند، با دریافت تسهیلات اشتغال ایجاد و در روستا ماندگار شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون 850 نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود که بانک‌ها در روند پرداخت تسهیل‌گری کنند.

توزیع میلیاردها تومان بسته معیشتی میان نیازمندان

اسماعیلی با اشاره به اینکه سال گذشته 22 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 17میلیارد تومان و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 7 میلیارد تومان دیگر میان نیازمندان کردستانی توزیع شده است، یادآور شد: اهدای پک‌های لوازم‌التحریر، لباس گرم ورزشی و کارت خرید یک میلیون تومانی و کمک هزینه به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سپاه استان بوده است.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان