Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس بعد از شایعات مطرح شده مبنی بر امضای قرارداد با شباب الاهلی دوبی، بالاخره سکوتش را شکست و در صفحه اینستاگرامش متن خداحافظی منتشر کرد.

هافبک پرسپولیس در صفحه شخصی خود نوشت: در همه این سال‌ها بردهای مهمی داشتیم و جام‌های زیادی بردیم اما اگر بخواهم بهترین روز زندگی ورزشی‌ام را معرفی کنم از تمام گل‌ها، پیروزی‌ها و جشن‌ها می‌گذرم و به روزی می‌رسم که پیراهن عشق کودکی، نوجوانی و جوانی‌ام به من هدیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن روز هرگز فکر جدایی نمی‌کردم. دوست داشتم زمانی پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم که فوتبال را کنار می‌گذارم. می‌خواستم همان روزی که 4 گوشه زمین را بوسیدم و خداحافظی کردم، روز پایان کارم با پرسپولیس هم باشد اما آنطور نشد که می‌خواستم. برای گرفتن این تصمیم سخت بسیار کلنجار رفتم، بسیار مردد بودم و البته بسیار بسیار منتظر. منتظر اینکه شاید یک نشانه‌ای ببینم از خواستن و به آن پاسخ مثبت بدهم ولی هرگز این نشانه ظاهر نشد. شاهد حضور چند باره مدیر برنامه من در باشگاه و انتظار برای به نتیجه رسیدن مذاکراتی که هرگز به پایان نرسید. البته دوست ندارم از این ناملایمات بگویم اما این یک واقعیت است که همیشه هر وقت یکی از بازیکنان تیم که بخشی از این سال‌های پرافتخار هستند، خواسته تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد، رودرروی هواداران گذاشته شده و مدیران هیچ وقت دیوار کوتاه‌تر از بازیکنان پیدا نکردند و همیشه به جای اینکه تلاش کنند راهی برای حل مشکلات و حفظ منافع باشگاه پیدا کنند، اولین هدفشان این بود که بازیکن‌ها را مقابل هواداران قرار بدهند؛ آن هم بازیکنانی که بیشترین میزان تلاش را در پرسپولیس داشتند.

این بار هم احتمالا اوضاع بر همین منوال خواهد بود اما واقعیت‌های دیگری پیش روی ماست. من با اجازه همه کسانی که با عشق‌شان من را به جلو هل دادند، برای رسیدگی به دیگر تعهدات زندگی مدتی از شما دور خواهم بود. لیک می‌دانم طرفداران بر آنچه گذشته و می‌گذرد آگاه هستند و بعد از سال‌های پرافتخار و تاریخی به من این اجازه را می‌دهند. آنها می‌دانند در این مدت هرگز با پرسپولیس بحث مالی نداشتم چون می‌دانستم در دوره محرومیت نقل و انتقالاتی و پس از آن به سربازانش نیاز دارد و حالا هم که این تصمیم را گرفته‌ام، باشگاه زمان کافی برای انتخاب‌های بعدی را خواهد داشت.

پیراهن پرسپولیس را در چمدان خود دارم و همیشه همراهم خواهم داشت. به امید روزی که دوباره آن را بر تن کنم و مثل گذشته برای هوادارانش بجنگم به امید موفقیت پرسپولیس و سربلندی هوادارانش من هرگز با شما خداحافظی نخواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شما می‌توانید ساختارهای پردار و مو مانند ساخته شده از پلاسما را ببینید که خطوط میدان مغناطیسی را در جو پایین‌تر خورشید دنبال می‌کنند و به تاج بیرونی بسیار داغ‌تر تبدیل می‌شوند. این ویدئو از حدود یک سوم فاصله زمین و خورشید گرفته شده است.

ویدیوی زیر را ببینید که ویژگی‌های غیرعادی خورشید از جمله خزه‌های تاجی، اسپیکول‌ها و باران تاجی را نشان می‌دهد. مدارگرد خورشیدی این ویدئو را در 27 سپتامبر 2023 با استفاده از ابزار تصویربرداری فرابنفش شدید (EUI) خود ضبط کرد.

ESA گفت دمای روشن‌ترین مناطق حدود یک میلیون درجه سانتیگراد است، در حالی که نقاط سردتر تیره‌تر به نظر می‌رسند، زیرا تابش را جذب می‌کنند.

خزه تاج چیست؟

چیزی است که در اینجا به خورشید ظاهر کرکی می‌دهد. این ساختارهای عجیب و غریب روی خورشید شبیه خزه‌هایی هستند که ما در زمین می‌یابیم، زیرا به نظر می‌رسد ویژگی‌های ظریف و توری دارند.

اما در خورشید، آنها را معمولا می‌توان در اطراف مرکز گروه‌های لکه‌های خورشیدی یافت، جایی که شرایط مغناطیسی قوی است و حلقه‌های تاجی بزرگی در حال تشکیل هستند. خزه آنقدر داغ است که اکثر ابزارها نمی‌توانند آنها را تشخیص دهند. خزه دو لایه اتمسفر، کروموسفر و تاج را می‌پوشاند.

اسپیکول‌ها، همانطور که از نامشان پیداست، مناره‌های بلند گازی هستند که در افق خورشیدی دیده می‌شوند و از کروموسفر خورشید به بالا می‌رسند. اینها می‌توانند تا ارتفاع 10000 کیلومتر برسند.

در زمان 30 ثانیه این ویدئو، باران تاجی را خواهید دید. این ماده سردتر از بقیه سطح خورشید است. باران از توده‌های پلاسما با چگالی بالاتر تشکیل شده است که تحت تأثیر گرانش به سمت خورشید می‌بارد.

مأموریت‌هایی مانند مدارگرد خورشیدی، کاوشگر خورشیدی پارکر و رصدخانه دینامیک خورشیدی به ما مناظر بی‌سابقه‌ای از خورشید می‌دهند و به اخترشناسان کمک می‌کنند تا درباره توپ گازی دینامیکی که کل منظومه شمسی ما را تامین می‌کند بیشتر بیاموزند.

منبع: SCIENCE ALERT

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902390

دیگر خبرها

  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • دنیای بدون معلم، هرگز