Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی و شروع به کار شعبه مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان به خصوص دستیاران، در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دکتر یلدا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر پورغریب ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: دستیاران تخصصی در تمامی بیمارستان ها مجدانه در حال فداکاری و مقابله با بیماری هستند و می توان گفت یکی از ارکان مهم مقابله کادر درمان با کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش و تاثیر دستیاران در بیمارستان ها بر هیچکس پوشیده نیست و رسیدگی به امور مربوط به آنها جزو اولویت های معاونت دانشجویی فرهنگی است.

دکتر پورغریب افزود: پس از مذاکرات و پیگیری های انجام شده، شعبه مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دکتر یلدا با هدف ارائه خدمات ویژه به دستیاران افتتاح شد.

وی توضیح داد: این شعبه مرکز مشاوره در کلینیک یلدا در راستای ایجاد زیرساخت‌ برای سرویس‌دهی بیش از پیش به دانشجویان دانشگاه به خصوص دستیاران شروع به فعالیت کرده است و سعی شده تسهیلاتی برای ارائه خدمات سلامت روان به دستیاران فراهم شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه تصریح کرد: افزایش فشار ناشی از پاندمی کرونا منجر به بروز اختلالات روانشناختی و صدمات روحی در کادر درمان شده است. در این راستا بلافاصله پس از شیوع کرونا ویروس مرکز مشاوره و راهنمایی معاونت، در درمانگاه کوی دانشگاه و ساختمان مرکزی معاونت علاوه بر خدمات حضوری، آماده ارائه خدمات مجازی و از راه دور به دانشجویان و همکاران شدند. در ادامه نیاز به وجود یک مرکز در بیمارستان امام خمینی(ره) احساس شد و پس از مذاکرات بعمل آمده موفق شدیم یک شعبه اختصاصی در کلینیک یلدا برای دستیاران راه اندازی کنیم.

دکتر پورغریب ضمن تشکر از روند پیشرفت واکسیناسیون دانشجویان گفت: صیانت از سلامت روحی و جسمی دانشجویان برعهده ما است و سعی شده با انتخاب اهداف مناسب و انجام اقدامات موثر در مسیر بهبود امکانات دانشجویی قدم برداشته شود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران ابراز امیدواری کرد، با اجرای تدابیر موثر و استفاده از ظرفیت های موجود، هرچه زودتر از بحران ناشی از پاندمی کرونا خارج شویم و آرامش به جامعه و کادر درمان باز گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکترپورغریب در پایان از حمایت های دکتر صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و دکتر رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی مجتمع در راه اندازی این مرکز در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی یلدا قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجويان علوم پزشكي دستیاران پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجویی فرهنگی مرکز مشاوره راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد