Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به وضعیت بسیار بحرانی شیوع کرونا در هرمزگان، اظهار داشت: از ابتدای شروع پاندمی کرونا تاکنون یک هزار و ۹۸۹ نفر فوتی قطعی کرونا در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سوش غالب کرونا در هرمزگان دلتا است، افزود: این ویروس منحوس بسیار خطرناک بوده و از قدرت سرایت پذیری و انتشار بالایی برخوردار است و از همین روز نیز تمام گروه های سنی را هدف قرار داده و در روزهای اخیر ما شاهد فوت کودک سه ساله، جوان ۲۰ ساله و پیرمرد ۸۰ ساله نیز بودیم که خود نشان دهنده عملکرد و مرگبار بودن این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسوول با اشاره به بستری شدن ۳۱۹ نفر دیگر در بیمارستان های هرمزگان در شبانه روز گذشته، خاطرنشان کرد: هم اکنون مجموع بستری های کرونا در استان یک هزار و ۳۴۷ نفر است که از این شمار ۱۴۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و حال ۴۶ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

نوروزیان در خصوص وضعیت تخت های کووید ۱۹ در هرمزگان، گفت: تا دو هفته پیش با کمبود شدید تخت مواجه بودیم اما خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و با همکاری همه دستگاه ها چند بیمارستان صحرایی راه اندازی شده و مجموع تخت های کووید در بیمارستان های استان نیز از یک هزار و به ۱۵۰۰ تخت افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در استان، بیان داشت: مراکز واکسیناسیون طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل بوده و افرادی که برای آنها پیامک انجام واکسیناسیون در این روزها ارسال شده، باید روز جمعه به مراکز مراجعه کنند.

نوروزیان آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در هرمزگان را ۵۰۱ هزار و ۶۵۶ دز اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون ۳۷۷ هزار و ۵۰۸ نفر در استان دز اول و ۱۲۴ هزار و ۱۴۸ نفر نیز دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان مرگ و میر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مرگ و میر کرونا مرگ و میر کرونا در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فاتحی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت