Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@05:12:16 GMT

احدی نمی‌تواند گزندی به مقاومت لبنان وارد کند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۵۲۸۳

دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی به مناسبت روز عاشوراء با بیان این که احدی نمی‌تواند گزندی به مقاومت لبنان وارد کند اعلام کرد: رویارویی با رژیم صهیونیستی در راس اولویت‌های ماست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: رویارویی با رژیم صهیونیستی در راس اولویت‌های ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما مجددا خواهان ایستادگی در کنار ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه و قدس و دیگر مناطق فلسطینی هستیم. ما خواهان ایستادن در کنار حق ملت فلسطین در بازپس گیری اراضی آن از نهر تا بحر هستیم.

اشغالگران صهیونیست اراضی فلسطین را ترک خواهند کرد، زیرا این سرانجام اشغالگران است

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: روزی اشغالگران صهیونیست اراضی فلسطین را ترک خواهند کرد، زیرا این پایان و سرانجام همه اشغالگران و تازیان است. در برابر تهدیداتی که قدس و مقدسات را تهدید می‌کند خواهان شکل گیری معادله منطقه‌ای هستیم که حامی این مقدسات باشد.

تشکر از مقاومت عراق به خاطر آمادگی برای حمایت از مقدسات در فلسطین

وی افزود: خواهان آن هستیم که حمایت از مقدسات مامورریت همه محور مقاومت باشد نه فقط فلسطینی ها. از گروه‌های مقاومت عراق که آمادگی خود را برای حمایت از مقدسات در فلسطین اعلام کردند، تشکر می‌کنیم.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه تاکید کرد: همکاری گروه‌های مقاومت در منطقه در کنار مقاومت فلسطین، آرزوی آزادسازی فلسطین را عظیم و دست یافتنی می‌کند.

وی اعلام کرد: دولت‌های آمریکا راس طغیان و ظلم در دنیا هستند باید که حاکمیت در منطقه ما از آن ملت‌ها و کشور‌های آن باشد. منابع و ثروت‌ها و منابع آبی و نفت و سرزمین باید متعلق به ملت‌های این کشور‌ها باشد.

عراقی‌ها در زمینه مستشاران آمریکایی تجربه افغانستان را نصب العین قرار دهند

نصرالله در ادامه گفت: پس از شکست آمریکا در افغانستان، چشم‌ها به اشغالگری آمریکا در عراق و سوریه دوخته شده است. تصمیم عراق در بیرون راندن نظامیان آمریکای دستاورد بزرگی است. عراقی‌ها باید به موضوع مستشاران آمریکاایی از نگاه تجربه افغانستان بنگرند.

وی افزود: ضامن واقعی عراق در برابر داعش و تکفیری‌ها حشد شعبی است. حشد شعبی تجلی استجابت به فتوای مرجعیت دینی نجف بود. حشد شعبی باید تقویت شود، زیرا ضامن عراق است.

بهانه‌های واهی و دروغ آمریکا برای ماندن در شمال سوریه

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه درباره سوریه گفت: بهانه آمریکایی‌ها برای ماندن در شمال سوریه کمک به جنگ با داعش است و این ادعایی واهی و دروغ است. دولت‌های منطقه خود می‌توانند با داعش مقابله کنند و نیازی به کمک آمریکا ندارند.

وی افزود: نیرو‌های آمریکایی باید منطقه شرق فرات در سوریه را ترک کنند. هدف آمریکایی‌ها دزدیدن نفت سوریه است. سرنوشت اشغالگران آمریکایی در سوریه خروج است تا سرزمین به سوریه بازگردد و همچنین نفت سوریه به مردم آن بازگردد.

جنگ یمن باید متوقف شود

نصرالله در بخشی از سخنان خود درباره یمن گفت: جنگ آمریکایی-سعودی علیه یمن باید متوقف شو و آن‌ها نخواهند توانست که به اهداف خود برسند.

حامی ملت ستمدیده بحرین هستیم

دبیر کل حزب الله لبنان درباره بحرین هم اعلام کرد: ما در کنار ملت ستمدیده بحرین که از آزادی بیان منع می‌شود و حامی فلسطین است، هستیم.

احدی نمی‌تواند گزندی به مقاومت لبنان وارد کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مقاومت لبنان گفت: به دوست و دشمن قدرت و صلابت مقاومت لبنان را مورد تاکید قرار می‌دهیم و احدی نمی‌تواند گزندی به آن وارد کند. همه تحولاتی که لبنان شاهد آن است نخواهد توانست که گزندی به مقاومت وارد کند و احدی در محاسبات دچار اشتباه نشود.

نصرالله افزود: ما بیش از هر زمان دیگری به درست بودن تصمیم خود و به مقاومت و نزدیک شدنمان به پیروزی ایمان داریم. برخی در داخل و خارج لبنان سعی دارند که ما را مسئول شکست در تشکیل کابینه بدانند و این نادرست است.

ایران دخالتی در تشکیل کابینه لبنان ندارد

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ایران دخالتی در تشکیل کابینه لبنان یا تعطیلی آن نمی‌کند بلکه طرف‌های خارجی دیگری هستند که آنرا انجام می‌دهند. ما با امیدواری دیدار‌های رئیس جمهوری و نخست وزیر مامور تشکیل کابینه را درباره تشکیل دولت جدید دنبال می‌کنیم.

وی افزود: وضع معیشتی در لبنان باید با جدیت و دوراندیشی و عزم راسخ مورد توجه قرار گیرد. کشفیات نیرو‌های امنیتی در زمینه میلیون‌ها لیتر بنزین و مازوت تاکیدی بر بحران پیچیده دارد. امکان حل بحرا اگر مقامات از ابتدا در راستای حل آن با عزم جدی حرکت می‌کنند، وجود داشت. آیا عملکرد دولت ناشی از سوء اداره بوده است یا اقدام عامدانه برای مایوس کردن لبنانی ها؟ دولت و نیرو‌های امنیتی باید محتکرین را به زندان بفرستند تا این اوضاع جمع شود.

حمله به ارتش لبنان محکوم است

نصرالله ضمن تمجید از جانفشانی‌های ارتش و نیرو‌های امنیتی لبنان برای کاهش رنج لبنان‌ها گفت: هر حمله به ارتش لبنان شرم آور و محکوم است.

در حال تکمیل.. برچسب ها: حسن نصرالله ، مقاومت ، حزب الله ، لبنان ، فلسطین ، فلسطین اشغالی ، رژیم صهیونیستی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: حسن نصرالله مقاومت حزب الله لبنان فلسطین فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی کل حزب الله لبنان گزندی به مقاومت مقاومت لبنان تشکیل کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت

جنبش حزب‌الله لبنان، بامداد امروز (جمعه)، اعلام کرد در یک کمین ترکیبی کاروانی زرهی از نیرو‌های ارتش اسرائیل را حدود ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد این عملیات ترکیبی با استفاده از راکت‌های هدایت‌شونده، توپخانه و موشک انجام شده است.

حزب‌الله در ادامه اشاره کرد بعد از رسیدن کاروان به نقطه موردنظر، رزمندگان مقاومت آنها را مورد حمله قرار دادند و دست‌کم ۲ خودروی زرهی در این عملیات منهدم شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که ارتش اسرائیل بعد از عملیات حزب‌الله، با استفاده از بمب‌های دودزا شعاع دید را کور کرده تا تلفات را از کمینگاه به محل دیگری منتقل کند.

شبکه «المیادین» به نقل از منابع خود گزارش داد یک کامیون متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش اسرائیل در این کمین هدف قرار گرفته و «به طور کامل منهدم شده است.»

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند سازمان نظارت نظامی این رژیم انتشار جزئیات بیشتر درباره این عملیات را ممنوع کرده است.
با این حال، منابع اسرائیلی صبح امروز (جمعه) بدون اشاره به جزئیات بیشتر گزارش دادند یک نفر در این عملیات کشته شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک گروه از نیرو‌های ارتش اسرائیل را در مقر نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داده‌اند.

این گروه که تحت رصد نیرو‌های مقاومت لبنان بوده، هنگام ورود به مقر المالکیه با گلوله توپ مورد تهاجم قرار می‌گیرد. حزب‌الله تاکنون صد‌ها بار مواضع ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم فلسطین مورد حمله قرار داده است.

مقاومت لبنان تاکید کرده است که تا زمان تداوم حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو