Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل حزب‌الله لبنان طی سخنانی به مناسبت روز عاشوراء اعلام کرد: رویارویی با رژیم صهیونیستی در راس اولویت‌های ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی اعلام کرد: رویارویی با رژیم صهیونیستی در راس اولویت‌های ماست.

وی افزود: ما مجددا خواهان ایستادگی در کنار ملت فلسطین در کرانه باختری و غزه و قدس و دیگر مناطق فلسطینی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواهان ایستادن در کنار حق ملت فلسطین در بازپس گیری اراضی آن از نهر تا بحر هستیم.

اشغالگران صهیونیست اراضی فلسطین را ترک خواهند کرد، زیرا این سرانجام اشغالگران است

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: روزی اشغالگران صهیونیست اراضی فلسطین را ترک خواهند کرد، زیرا این پایان و سرانجام همه اشغالگران و تازیان است. در برابر تهدیداتی که قدس و مقدسات را تهدید می‌کند خواهان شکل گیری معادله منطقه‌ای هستیم که حامی این مقدسات باشد.


تشکر از مقاومت عراق به خاطر آمادگی برای حمایت از مقدسات در فلسطین


وی افزود: خواهان آن هستیم که حمایت از مقدسات مامورریت همه محور مقاومت باشد نه فقط فلسطینی ها. از گروه‌های مقاومت عراق که آمادگی خود را برای حمایت از مقدسات در فلسطین اعلام کردند، تشکر می‌کنیم.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه تاکید کرد: همکاری گروه‌های مقاومت در منطقه در کنار مقاومت فلسطین، آرزوی آزادسازی فلسطین را عظیم و دست یافتنی می‌کند.

وی اعلام کرد: دولت‌های آمریکا راس طغیان و ظلم در دنیا هستند باید که حاکمیت در منطقه ما از آن ملت‌ها و کشور‌های آن باشد. منابع و ثروت‌ها و منابع آبی و نفت و سرزمین باید متعلق به ملت‌های این کشور‌ها باشد.


عراقی‌ها در زمینه مستشاران آمریکایی تجربه افغانستان را نصب العین قرار دهند


نصرالله در ادامه گفت: پس از شکست آمریکا در افغانستان، چشم‌ها به اشغالگری آمریکا در عراق و سوریه دوخته شده است. تصمیم عراق در بیرون راندن نظامیان آمریکای دستاورد بزرگی است. عراقی‌ها باید به موضوع مستشاران آمریکاایی از نگاه تجربه افغانستان بنگرند.

وی افزود: ضامن واقعی عراق در برابر داعش و تکفیری‌ها حشد شعبی است. حشد شعبی تجلی استجابت به فتوای مرجعیت دینی نجف بود. حشد شعبی باید تقویت شود، زیرا ضامن عراق است.


بهانه‌های واهی و دروغ آمریکا برای ماندن در شمال سوریه


دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه درباره سوریه گفت: بهانه آمریکایی‌ها برای ماندن در شمال سوریه کمک به جنگ با داعش است و این ادعایی واهی و دروغ است. دولت‌های منطقه خود می‌توانند با داعش مقابله کنند و نیازی به کمک آمریکا ندارند.

وی افزود: نیرو‌های آمریکایی باید منطقه شرق فرات در سوریه را ترک کنند. هدف آمریکایی‌ها دزدیدن نفت سوریه است. سرنوشت اشغالگران آمریکایی در سوریه خروج است تا سرزمین به سوریه بازگردد و همچنین نفت سوریه به مردم آن بازگردد.


جنگ یمن باید متوقف شود


نصرالله در بخشی از سخنان خود درباره یمن گفت: جنگ آمریکایی-سعودی علیه یمن باید متوقف شو و آن‌ها نخواهند توانست که به اهداف خود برسند.


حامی ملت ستمدیده بحرین هستیم


دبیر کل حزب الله لبنان درباره بحرین هم اعلام کرد: ما در کنار ملت ستمدیده بحرین که از آزادی بیان منع می‌شود و حامی فلسطین است، هستیم.

در حال تکمیل..

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله اشغالگری آمریکا رژیم صهیونیستی دبیر کل حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله لبنان به یاری غزه برخاسته و این حمایت، طرح جنگی دشمن صهیونیست در فلسطین و لبنان را در برهه کنونی و در آینده با مانع روبرو کرده است.

وی افزود: هرآنکه آینده نگر نباشد و این دشمن را نشناسد نمی‌تواند حقایقی را درک کند که بیانگر این است که حمایت ما فوایدی دارد که فراتر از حمایت از غزه و نیز فراتر از حمایت لبنان است و آن تشکیل نیروی بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی است. طرح‌هایی که درباره لبنان و جنوب آن گفته می‌شود تا زمانی که آتش بسی در غزه برقرار نشود غیرقابل اجراست. هر آنکه بحث آتش بس در جنوب را مطرح می‌کند تا دشمن صهیونیست به راحتی در غزه به جنگ ادامه دهد در واقع از ما دعوت می‌کند که در حمله دشمن اسرائیلی مشارکت داشته باشیم.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما با غزه و فلسطین هستیم نه با اسرائیل. جنگ در غزه باید متوقف شود و پس از آن جنگ در لبنان متوقف می‌شود. اینکه با تهدیدات نزد ما بیایند مبنی بر اینکه اسرائیل به شما حمله می‌کند و خطاب به آنها می‌گوئیم که تهدیدات شما درست بودن رویارویی ما را ثابت می‌کند و اینکه ما را مصمم‌تر خواهد کرد.

وی افزود: گالانت وزیر جنگ دشمن که تهدید می‌کند که هدف اصلی بازگردانیدن ساکنان شمال به منازلشان است و برهه آتی سرنوشت ساز خواهد بود؛ خطاب به او می‌گوئیم که جنگ نمی‌تواند ساکنان شمال را برگرداند بلکه این جنگ بازگشت آنها را بیش از پیش دورتر خواهد کرد و ممکن است در نهایت بازگشتی در کار نباشد.تداوم جنگ و توسعه آن شهرک نشینان را بر نمی‌گرداند بلکه اوضاع را پیچیده‌تر خواهد کرد. جهان باید بیدار شود و جنگ غزه را متوقف کند زیرا این به واقعیت نزدیک تر است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: حزب الله به دشمن به شکل متناسب پاسخ می‌دهد و گسترش جنگ از سوی دشمن، گسترش پاسخ و مقاومت از سوی حزب الله را به همراه خواهد داشت این تصمیم قطعی است. هنگامی که دشمن، یکی از برادران ما را در منطقه الصرفند هدف قرار داد ما روز سه شنبه با سه پهپاد انتحاری مقر فرماندهی تیپ گلوانی و مقر یگان ایغوز را در پادگان شراگا در شمال شهر عکا هدف قرار دادیم و طبق گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰۰ هزار شهرک نشین در شمال فلسطین اشغالی به پناهگاه رفتند. همه این تحولات فقط با سه پهپاد رقم خورد حال تصور کنید که اگر پا را فراتر بگذارند چه رخ خواهد داد.

وی افزود: رسانه‌های دشمن تأیید می‌کنند که حدود ۴ هزار موشک و حدود ۶ هزار موشک ضدتانک از سوی حزب الله از زمان شروع جنگ در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. آنها می‌گویند که حزب الله ۱۵۰ هزار موشک دارد. با یک محاسبه این میزان سه درصد خواهد بود این بدان معنی است که ما فقط سه درصد از ذخایرمان را طبق گزارش رسانه‌های دشمن طی این هفت ماه خرج کرده ایم و تأثیرات آن آواره شدن شهرک نشینان و خسارت سنگین دشمن و فرسوده شدن ارتش اشغالگر بوده است. آیا بیش از این می‌خواهند؟ به هر حال ما آماده هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان