Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از چهار مجتمع قضایی شهید باهنر، شهید مدرس، بعثت و، ولی عصر (عج) گفت: تعداد قابل توجهی از همکاران قضایی و اداری با میل و رغبت در ایام تعطیل در مجتمع‌های قضایی حاضر و در حال انجام وظیفه و امور معوقه هستند که جای قدردانی دارد. خبرگزاری میزان - یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی روز سه شنبه ۲۶ مرداد ماه، از چهار مجتمع قضایی شهید باهنر، شهید مدرس، بعثت و، ولی عصر (عج) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (علیه السلام) و یاران با وفایش گفت: با توجه به تاکیدات به عمل آمده در انجام امور محوله و رسیدگی به پرونده‌های معوق و جهت سامان دادن امور، تعداد قابل توجهی از همکاران قضایی و اداری با میل و رغبت در ایام تعطیل در مجتمع‌های قضایی حاضر و در حال انجام وظیفه و امور معوقه هستند که جای قدردانی دارد.   بیشتر بخوانید: بازدید سرزده رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس وی در این دیدار به صورت چهره به چهره، با همکاران ملاقات کرد و ضمن شنیدن مطالب مطرح شده و پیشنهاد‌های همکاران دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد.

جعفری در این بازدید از واحد‌های کشیک محاکم مستقر در مجتمع‌های قضایی حضرت، ولی عصر (عج)، واحد کشیک دادسرای مجتمع قضایی شهید مدرس و بعثت نیز بازدید و از زحمات آنان قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگاه های عمومی و انقلاب بازدید پرونده های معوق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگاه های عمومی و انقلاب بازدید پرونده های معوق رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران مجتمع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود