Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:28:44 GMT

احتمال طغیان رودخانه ها در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۸۰۲۳

احتمال طغیان رودخانه ها در هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،طی امروز تا اوایل هفته آینده نیز استان تحت تاثیر فعالیت سامانه فصلی خواهد بود که موجب بارش باران در بعضی مناطق می شود و دریا در این مدت مواج است.

مجتبی حمزه نژاد،کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با تدوام فعالیت سامانه فصلی و وزش باد‌های شدید جنوب شرقی، کماکان دریا مواج خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه نژاد افزود: طی امروز سرعت باد در برخی مناطق به بیش از ۴۵ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به محدوده ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید. طی فردا (جمعه) تا حدی از شدت باد کاسته خواهد شد.

او گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی جدا از تردد دریایی خودداری نمایند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان صورت گیرد.

حمزه نژاد افزود: همچنین با تقویت سامانه فصلی، در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات استان و همچنین مناطق مستعد، رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، تند باد لحظه‌ای گاه گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

اوگفت: با توجه به احتمال وقوع بارش‌های نسبتاً سنگین و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و مجاورت مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری شود.

به گفته حمزه نژاد با توجه به افزایش رطوبت نسبی، طی امروز نوسانات دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت و از اوایل هفته آینده افزایش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طغیان رودخانه مواج بودن دریا حمزه نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم

در این روز‌های بهاری اقصی نقاط کشور با بارش شدید باران همراه شد، بطوریکه موجب سیلاب و آبگرفتگی در معابر شد. رودخانه  روستای کنجان چم از توابع شهرستان مهران استان ایلام نیز بر اثر بارش شدید باران طغیان کرد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - ایلام

 

بیشتر بخوانید:

سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌های پاکدشت در پی بارش باران (فیلم)
  • ببینید | طغیانِ رودخانه‌های پاکدشتِ در پی بارش باران
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • بارش‌های بهاری و طغیان رودخانه‌ها
  • طغیان رودخانه دز در دزفول
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت