Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دو و میدانی کشورمان درباره شرایط این رشته قبل از اعزام به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: ۱۶ ورزشکار پارا دو و میدانی به این مسابقات اعزام می‌شوند. ۶ نفر در بخش کم بینایان و نابیانان و ۱۰ نفر هم در بخش جانبازان و معلولین در پارالمپیک شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ظهر دیروز، ورزشکارانمان، تمرینات خوبی انجام دادند و هیچ ورزشکار آسیب دیده‌ای نداریم. رکورد‌های قابل قبولی در این اردو‌ها به ثبت رسید که بسیار امیدوار کننده بود. ان شا الله بتوانیم در مسابقات پارالمپیک هم رکورد‌های خوبی از خود به جای بگذاریم و باعث افتخار کشورمان شویم.

او ادامه داد: در ۵ گروه تیم پارالمپیک کشورمان به توکیو اعزام می‌شود. امروز با ۲ ورزشکار و ۳ مربی، به عنوان اولین کاروان اعزام می‌شویم. سایر ورزشکاران ۳۱ مرداد و ۳ شهریور، به توکیو اعزام خواهند شد.

رضایی در مورد پیش بینی خود از مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: ما حدود یک سال است که تمریناتمان را به صورت جداگانه شروع کردیم. در کیش، لاهیجان و تهران اردو‌های خوبی برگزار کردیم. امیدوارم رنگ مدال هایمان، بهتر از پارالمپیک ریو باشد.

بیشتر بخوانید

اسامی کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک ۲۰۲۰ پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور