Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در چند روز گذشته شاهد ثبات بوده‌ایم و حدود ۵۰ هزار بیمار در مراکز درمانی کشور بستری هستند و حدود ۳۰ هزار نفر هم خدمات سرپایی دریافت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کلاله  ، قاسم جان‌بابایی ظهر امروز در بازدید از مراکز درمان گلستان به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به روند ثبات بستری در چند روز گذشته در استان گلستان، اظهار داشت: هر چند قضاوت درباره روند کاهشی ابتلا زود است اما در چند روز گذشته شاهد ثبات بوده‌ایم هر چند این روزها حدود 50 هزار بیمار در مراکز درمانی کشور بستری هستند و حدود 30 هزار نفر هم خدمات سرپایی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در برخی استان‌ها همچنان روند ابتلا افزایشی است از جمله این استان‌ها اصفهان، فارس و خراسان رضوی است و بقیه استان‌ها تقریباً روند ابتلا به یک ثبات نسبی رسیده است.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| عبور از مرز 100000 فوتی/ بحران همه‌گیری در برخی استان‌ها شدت گرفته + نقشه و نمودار جدیدترین اخبار کرونا در ایران | آیا پیک ششم زودتر از راه می‌رسد؟ / احتمال تزریق دوز سوم واکسن + نقشه و نمودار جدید‌ترین اخبار کرونا در ایران| دقیقه‌ای34 مبتلا و یک فوتی هر2دقیقه/کدام‌ داروخانه‌ها داروی‌کرونا ارایه می‌کنند؟+ نقشه و نمودار
معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در بحث زیرساختی تلاش می کنیم تا مشکل کمتری داشته باشیم، افزود: در چند روز گذشته با کمک دولت، بنیاد مستضعفان ،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با تهیه دستگاه‌های اکسیژن‌رسان مشکل کمتری را شاهد بودیم.

جان بابایی تاکید کرد: امیدواریم تا هفته آینده با کمک‌های بیشتر روند بهتری را شاهد باشیم.

با درخواست مجمع نمایندگان استان گلستان ، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و تعدادی از اعضای کمیسیون برای بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی و بررسی مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان امروز جمعه (29 مرداد ) به استان گلستان آمدند.

اعضای این کمیسیون در سفر یک روزه از هر حوزه انتخابیه به نمایندگی از یک بیمارستان بازدید می کنند اما در جمع بندی نهایی مشکلات همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان خصوصاً مواردی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با بیماری کرونا مرتبط‌اند، لحاظ خواهد شد.

گلستان در وضعیت فوق بحرانی کرونا قرار دارد و هم اکنون هزار و 899 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند .

انتهای پیام/581/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چند روز گذشته مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست