Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

روملو لوکاکو در گفت‌وگویی مفصل با «اسکای اسپورتس» از دلایل بازگشت به چلسی و اینکه آیا رفتن به ایتالیا انتخاب مناسبی برای او بوده یا نه حرف زده است.

لوکاکو از بچگی طرفدار چلسی بوده و عکس بازیکنانی چون دیدیه دروگبا را جمع می‌کرده است، ستاره ای که حالا هم لوکاکو با او در تماس است. روملو در این مورد می‌گوید: «چند روز قبل با هم در مورد آن زمان‌ها با هم حرف زدیم، یعنی در مورد دفعه قبلی حضورم در چلسی و در مورد پیشرفتی که از آن زمان داشته‌ام و اینکه همیشه این عطش به موفقیت را حفظ کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد دیدیه نکته این است که خیلی به جزئیات توجه می‌کند. تیری آنری هم همینطور است و همین جزئیات است که تفاوت را رقم می‌زند. ما در مورد تمرینات انفرادی که من دوست دارم حرف می‌زنیم، اینکه هدف هر تمرین چیست.»

البته دوره اول حضور او در چلسی چندان موفقیت‌آمیز نبود و او مجبور شد به اینتر برود. روملو از آنتونیو کونته بابت تغییر کاملی که در سبک فوتبال او ایجاد کرد تقدیر می‌کند.

حالا اما فشار گلزنی، برچسب بازیکن گرانقیمت و همچنین تجربه بد مهاجمان قبلی چلسی باعث شده انتظارها از ستاره بلژیکی بالا برود و او مسئولیت سنگینی را روی دوش خود حس کند.

وقتی از او سؤال شد که جدایی‌اش از چلسی در سال ۲۰۱۴ باعث ناراحتی او شد یا نه، لوکاکو گفت: «بله ناراحت شدم، تابستان گذشته برای اولین بار در مورد اینکه فوتبال چه کاری با روح و روان انسان می‌تواند انجام دهد، نوشتم. این چیزی است که سال‌هاست سنگینی آن را روی دوشم احساس می‌کنم. این اتفاق برای من یک منبع انگیزه بود، اما در عین حال از خودم می‌پرسیدم کجای کارم اشتباه بود؟ من سال‌هاست با این تفکرات زندگی می‌کنم و برای همین است که گاهی در مصاحبه‌هایم پرخاشگر هستم و گاهی آرام. در یک مقطع به این نتیجه رسیدم که بهتر است جای دیگری غیر از انگلیس بروم و از یک زاویه دیگر به مسائل نگاه کنم. زمانی که به ایتالیا رفتم، این بهترین اتفاق برای من بود.»

لوکاکو ادامه داد: «سؤالات زیادی برایم به وجود آمد می‌دانستم که توانایی بالایی دارم اما چرا نتوانستم؟ وقتی به عملکردم در اورتون و پنالتی‌هایی که از دست می‌دادم فکر می‌کنم یا به موقعیت‌هایی که در منچستریونایتد از دست می‌دادم، به خودم می‌گویم که شاید به خاطر فشار فراوانی بوده که روی خودم احساس می‌کردم.»

او از تاثیر رفتنش به ایتالیا نیز حرف زد: «وقتی به ایتالیا رفتم، تحت هدایت آنتونیو کونته، یاد گرفتم که چه کاری باید انجام دهم تا این موانع را از سر راهم بردارم. سال گذشته که قهرمانی در سری‌آ را به دست آوردیم، می توانستید احساسات من را در چهره‌ام ببینید. برای من این عنوان، حاصل ۱۰ سال سختکوشی و فراز و نشیب‌های فراوان بود اما پایان خوبی داشت. حالا در اوج هستم و می‌دانم که چطور باید به خودم و تیمم کمک کنم.»

او از نظر فنی هم از تغییرات خود گفت: «قبلاً نمی توانستم پشت به دروازه درست بازی کنم. اما وقتی از این نظر پیشرفت کردم توانستم گل‌های بیشتری بزنم و موقعیت‌های زیادی برای هم‌تیمی‌هایم خلق کنم. بنابراین بازیکن کامل‌تری شدم. حالا از نظر تاکتیکی هم بازی را به شکل متفاوتی می‌بینم. از حرکاتی که بعضی بازیکنان انجام می‌دهم بسیار خوشم می‌آید. طی چند روز گذشته، هفت یا هشت بازی چلسی را دیدم تا با حرکات و تاکتیک‌هایی که مربی از ما انتظار دارد، آشنا شوم. بنابراین وقتی به تیم اضافه شوم، می‌توانم با حرکات بازیکنان هماهنگ باشم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی چلسی خبر ویژه روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)

روملو لوکاکو گل اول رم مقابل یوونتوس را به ثمر رساند.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو