Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت:درمانگاه و داروخانه هلال احمر به زودی در شهرستان بروجرد راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، عباس گودرزی ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین اورژانس هوایی شهرستان بروجرد که با حضور رئیس اورژانس هوایی کشور انجام گرفت ضمن تشکر و قدردانی به جهت حمایت‌های حداکثری رئیس اورژانس کشور برای راه‌اندازی این اورژانس اظهارداشت: امروز در حوزه درمان با وجود کمبود منابع و مشکلات قدم‌های خوبی برداشته شده است؛ خدمات را باید متناسب با شرایط انجام می‌دادند و از آنجا که شرایط کشورمان یک شرایط ویژه است متناسب با این شرایط خوشبختانه مجموعه وزارت بهداشت و درمان تاکنون در سطح ملی، استانی و شهرستانی کمک‌های خوبی به شهرستان بروجرد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بیمارستان آیت الله بروجردی تکمیل و تجهیز نمی‌شد امروز بروجرد در مواجهه با بحث کرونا بحرانی می‌شد همچنین توسعه بیمارستان کوثر را داریم که پروژه‌ای با تمام استانداردهای درمانی  است که به زودی تکمیل و تجهیز می‌شود.

نخستین اورژانس هوایی شهرستان بروجرد راه اندازی شدبخش دارویی موقت بیماران کرونایی در مجاورت داروخانه 29 فروردین احداث شدپیگیری تسنیم نتیجه داد/ داروخانه هلال احمر لرستان پس از سال‌ها راه‌اندازی شد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد پیشرفت قابل توجهی دارد عنوان کرد: این بیمارستان علاوه بر ایجاد صدها فرصت شغلی در ارتقا سطح درمان نیز نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) که با سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از 3 سال پیگیری آن به طول انجامید در نهایت شاهد عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه آن بودیم. متاسفانه با جهش قیمتی که در بحث مصالح ساختمانی اتفاق افتاد یک کندی در روند کار پیش آمد اما پروژه متوقف نشده است و امیدواریم که شاهد تسریع در روند این پروژه ارزشمند باشیم.

گودرزی گفت: بیمارستان امام (ره) بروجرد یک بخش فرسوده کپری به مساحت حدود 5 هزار متر داشت که با همکاری دانشگاه و مسئولان شهرستان اکنون شاهد  احداث بیش از 4 ملک جدید در آن هستیم.

وی تصریح کرد: با مساعدت‌های که در حوزه هلال احمر کشور، استان و زحمات مدیریت شهرستان اتفاق افتاده است به زودی شاهد افتتاح درمانگاه و داروخانه هلال احمر در بروجرد خواهیم بود که یک قدم ارزشمند و ماندگار در حوزه خدمات  درمانی است.

انتهای پیام/642/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داروخانه هلال احمر شهرستان بروجرد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران: گفت: در پی اعلام حادثه غرق شدگی در آب بندان شهرستان سیمرغ شب گذشته (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان ، سه گروه عملیاتی و متشکل از ۸ نیروی عملیاتی بکارگیری شدند.

غلامعلی فخاری افزود: در این عملیات با اعزام گروه امدادی از شهرستان های سیمرغ و قائمشهر به محل مورد نظر با همکاری آتش نشانی، نیروی انتظامی،نیروهای امدادی و عملیاتی پس از حدود ۷ ساعت جستجو موفق به پیدا کردن جسد مرد ۵۵ ساله در آب بندان لاله زار شهرستان سیمرغ  شدند.      فخاری اظهار داشت ؛ جسد فرد به نیروی انتظامی تحویل داده شد.  

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه