Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا جانقربان از مدیران با سابقه شهرداری قم که مدت ۳۵ سال در سمت‌های مختلفی به زائرین و مجاورین بارگاه منور و نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) خدمت کرده بود، ظهر امروز(جمعه) به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

وی از سال ۹۴ در کسوت معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم مشغول به فعالیت بوده و پیش از آن هم در سمت‌هایی مانند معاون خدمات شهری و مشاور عالی شهردار قم، به شهر کریمه اهل بیت(س) خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم جانقربان همچنین در سطح کلان در سمت‌هایی مانند قائم مقام قرارگاه سازندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قائم مقام شهردار منطقه ۱۲ تهران فعالیت کرده بود.

وی پس از ۳۵ سال تلاش و فعالیت اجرایی در واپسین روزهای خدمت خود به سر می‌برد که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، اندکی پیش از بازنشستگی، دار فانی را وداع گفت.

وضعیت کرونایی قم که از ۲۷ خردادماه پس از ۴۰ روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی و از ۲۳ تیرماه مجددا در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.

ویروس کرونا موجب بیماری عفونی «کووید۱۹» می‌شود و این ویروس ۲۴ آذر ۱۳۹۸ در شهر «ووهان» واقع در مرکز کشور چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام ‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۹ دی ۱۳۹۸ به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

«کرونا»، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌ دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» توصیه شده است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته ‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکزهای جامع سلامت» امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.   

برچسب‌ها کرونا ماسک قم فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک قم کرونا ماسک قم فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده است.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به‌منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بنا‌های تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه ۷ شهرداری قم افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت