Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سیدکمال فقیه ایمانی، از شاگردان امام خمینی(ره) و علمای بارز اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت عالم فاضل و فقیه پارسا آیت الله سید کمال فقیه ایمانی موجب تاثر اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن مرحوم که پرورش یافته خاندان علم و اجتهاد بود، عمر با برکت خویش را در مسیر نشر معارف مکتب امام صادق علیه السلام در حوزه‌های علمیه به ویژه در استان اصفهان و امور خیریه و عام المنفعه مصروف داشته و باقیات صالحات ارزشمندی را از خویش به یادگار گذاشته است و در صحنه های سیاسی و اجتماعی نیز همواره با نهضت حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب همراه بودند.
اینجانب این مصیبت را به حوزه علمیه اصفهان و شاگردان و فرزندان آن مرحوم و خاندان فقیه ایمانی تسلیت عرض نموده، حشر و نشر آن مرحوم با سید و سالار شهیدان علیه السلام را از خداوند متعال خواستارم.

آیت الله سید کمال فقیه ایمانی از علمای انقلابی و فعال در زمینه‌های فرهنگی، علمی و خیریه‌ روز جمعه به دلیل بیماری به دیار باقی شتافت. این عالم وارسته هفته گذشته در بیمارستان عسگریه اصفهان به دلیل بیماری های زمینه ای ریوی و کلیوی، بستری شد که در ادامه به کرونا نیز مبتلا شد و دعوت حق را لبیک گفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آیت الله سید فقیه ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود