Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  ثبت‌نام  پذیرفته‌شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز ۳۰ مرداد آغاز می‌شود و تا  ۳ شهریورماه ادامه دارد. پذیرفته‌شدگان برای ثبت نام غیرحضوری باید به سامانه گلستان مراجعه کنند.

بر این اساس همه پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور با شناسه کاربری و گذرواژه مشخص زیر وارد سیستم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسه کاربری شامل شماره داوطلبی  و گذرواژه نیز شامل شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت شود) است.  در صورتی‌که کد ملی دانشجویان در اطلاعات سنجش پر نشده باشد باید شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد کنند و درصورتی‌که با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده اید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند.

متقاضیان بعد از تکمیل  و پذیرش از مرکز با  شناسه کاربری، شماره دانشجویی، گذرواژه شماره شناسنامه برای ثبت‌نام و انتخاب واحد باید از ۱۰ شهریور به به سیستم مراجعه کنند.

 دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحدآنها مقدور نخواهد بود. به همین منظور قبل از انجام ثبت‌نام از یکی از روش های مندرج در سایت نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند.

گفتنی است اسامی پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی ۲۴ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1107613 برچسب‌ها آزمون دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون دکتری پذیرفته شدگان شناسه کاربری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

قرار بود پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری خبرنگار ما از مسئولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری