Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری سریال «زن زندگی، مرد زندگی» ۲۷ مردادماه به پایان رسیده است و پخش آن از اول شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدتی است که شبکه پنج سیما تیزر سریالی جدید با نام «زن زندگی، مرد زندگی» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و نویسندگی فهیمه سلیمانی را پخش می‌کند که به نظر می‌رسد قصد دارد پس از پایان پخش سریال «فرشتگان بی‌بال» این اثر را روی آنتن بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش تولید این سریال از بهمن ۹۹ آغاز شد و از ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ جلوی دوربین رفت.

براساس شنیده‌های خبرنگار دانشجو، ۲۷ مردادماه تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است و «زن زندگی، مرد زندگی» از یکم شهریورماه روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

طبق شنیده‌ها هنگام شروع تصویربرداری و در حین کار یعنی ۲ نوبت از همه عوامل تست پی سی آر گرفته شده است و در زمان کار هر کس که به کسالتی برمی‌خورد و یا سرفه می‌کرد در حقیقت مشکوک بود، تست گرفته می‌شد.

این روز‌ها کار‌های پس تولید در حال انجام است از جمله اینکه تاکنون ۲۰ قسمت از ۲۶ قسمت سریال تدوین شده است که تدوین فاز اول برعهده سمیرا غلامزاده و تدوین فاز دوم برعهده مهدی جودی بوده است.



همچنین موسیقی کار توسط بهنود یخچالی در فاز اول و پالیز شاه‌محمدی در فاز دوم و صداگذاری توسط عرفان ابراهیمی نیز در حال انجام است.

«زن زندگی، مرد زندگی» ۲۶ قسمت اپیزودیک است که کارگردانی ۱۳ قسمت فاز اول برعهده غلامرضا رمضانی و کارگردانی ۱۳ قسمت فاز دوم برعهده مسعود شاه‌محمدی بوده است. لوکیشن و برخی از بازیگران ۲ فاز این سریال نیز متفاوت هستند.

این سریال قصه زوجی را روایت می‌کند که هشت سال از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد و با وجود تفاوت‌های فرهنگی و خانوادگی که با هم دارند، اما روز به روز رابطه‌شان گرم‌تر و بهتر می‌شود.



میثم رازفر و خاطره حاتمی از جمله بازیگرانی هستند که در هر ۲ فاز این سریال حضور دارند.

شهین تسلیمی، محمود جعفری، نعیمه نظام دوست، سروش جمشیدی، فرزانه سهیلی و صبا گرگین پور بازیگران فاز اول «زن زندگی، مرد زندگی» هستند.

بازیگران فاز دوم این سریال نیز عبارتند از عزت الله مهراوران، لیلی فرهادپور، رضا یردانی، کتایون بختیاری، سامان دارابی، آیدا نامجو و...

برخی از عوامل «زن زندگی، مرد زندگی» عبارتند از مدیر تصویربرداری: آرش خلاقدوست (فاز یک) و علی غلامی (فاز دو)، طراح صحنه و لباس: کینوش ایزدی (فاز یک) و حمید شهیری (فاز دو)، صدابردار: امید عاشوری، طراح گریم: محسن دارسنج و مدیرتولید: آریا اردستانی.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زن و مرد زندگی شبکه پنج سریال تلویزیونی مرد زندگی زن زندگی فاز دوم فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  این برنامه مفرح و شاد با اجرای مهران رجبی صبح های جمعه مهمان خانه های البرزی ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ