Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان به چوپانان و صاحبان گوسفندان رها شده در بستر ناژوان و زاینده رود هشدار داد که تکرار این اقدام ضبط احشام آنها را به همراه خواهد داشت.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ورود گوسفندان در بستر رودخانه و ناژوان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: در محدوده ناژوان اشخاصی در شغل دامداری و دامپروری مشغول فعالیت هستند که در بعضی مواقع با سوءاستفاده از فرصت‌هایی همچون تعطیلی ایام به بهانه جا به جایی گوسفندان وارد فضای سبز ناژوان یا بستر زاینده رود می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر دیدگاه نامناسب اجتماعی به واسطه ورود احشام به بستر رودخانه، عبور گوسفندان از ناژوان خسارات بسیار زیادی به فضای سبز حاشیه زاینده‌رود که با تلاش بی‌وقفه شهرداری ایجاد شده، وارد می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا تاکنون تذکرهای زیادی داده شده، اما متأسفانه شاهد بی‌توجهی چوپانان و صاحبان دام‌ها بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، به محض تکرار ورود گوسفندان به ناژوان یا بستر رودخانه زاینده‌رود، تعدادی از احشام ضبط و به محل مشخصی انتقال داده می‌شود تا تعیین تکلیف نهایی انجام شود.

کد خبر 515928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خدمات شهری کلانشهر شهر شهرداری اصفهان خدمات شهرداری سازمان خدمات شهري شهرداري اصفهان منطقه گردشگری ناژوان زاینده رود چراگاه گوسفندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان

 آرش آریانژاد گفت: نظر به هشدار‌های سطح نارنجی هواشناسی استان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روز‌های پیش‌رو، وقوع سیلاب و طغیان در رودخانه‌های محدوده کردستان بسیار محتمل می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: از اهالی روستاها، دامداران، باغداران و کشاورزان گرامی انتظار داریم از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها، مخازن و پایاب سد‌های استان امتناع کنند و در رعایت موارد ایمنی جدیت لازم را بکار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است شهروندان و گردشگران نیز از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پائین دست منابع مذکور به طور جدی پرهیز نمایند تا از بروز هر گونه حوادث احتمالی بر اثر سیلاب جلوگیری بعمل آید.

لازم به ذکر است، تیم بحران و پدافندغیرعامل شرکت و اکیپ‌های گشت و بازرسی ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان بطور کامل و شبانه روز جهت مقابله با هرگونه بحران در حال آماده باش کامل می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد