Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:05:07 GMT

«باغگلی» توانایی تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۷۱۳۲۶

«باغگلی» توانایی تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز، نظر کمیسیون متبوع خود درباره صلاحیت «حسین باغگلی» را مطرح کرد.

وی افزود: برنامه باغ گلی بسیار مختصر است و وی به جزئیات ورود پیدا نکرده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باغگلی نظر و برنامه خاصی برای ارتقای منزلت اجتماعی و بهبود معیشت فرهنگیان ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور تأکید کرد: نظر کلی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس این است که باغگلی توانایی و تخصص لازم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را ندارد و وی سابقه کافی در این زمینه را دارا نیست.

تکمیل می شود...

کد خبر 5285725 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات حسین باغگلی وزارت آموزش و پرورش صحن مجلس رای اعتماد به دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی رای اعتماد صحن مجلس کابینه سیزدهم جمهوری اسلامی ایران محمد باقر قالیباف ایران ایالات متحده امریکا نیروی دریایی ارتش ویروس کرونا آیت الله خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود