Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهائ الدین حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ترم جدید تحصیلی مجوز پذیرش ۳۰ دانشجوی جدیدالورود به دانشکده پرستاری این شهرستان صادر و تعداد دانشجویان این دانشکده دولتی به بالای ۱۰۰ نفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: اولویت پذیرش دانشجو از میان افراد بومی همان منطقه است که بر اساس قانون عدالت آموزشی توسط دبیرخانه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی تعیین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با بیان اینکه ساخت این دانشگاه بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: مراحل تاسیس این دانشکده از جمله بخش‌های سالن اجتماعات، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، ۱۰ کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، امور اداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و آمفی تیاتر به اتمام رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه این دانشگاه در ۶ هزار متر مربع مساحت ساخته شده، بیان کرد: این دانشکده از لحاظ شکل و فرم ساختمانی و امکانات تحصیلی جز دانشکده های برتر کشور است که با تلاش و پیگیری نماینده مجلس و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان در آستانه بهره برداری کامل است.

وی تاکید کرد: دانشکده پرستاری می‌تواند زمینه ای برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در مهاباد باشد و این امر را تسهیل می‌بخشد که در آینده دانشکده به دانشگاه علوم‌پزشکی ارتقا پیدا کند.

وی گفت: تاسیس و پذیرش دانشگاه در این دانشکده موجب ارتقا و توسعه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و منطقه خواهد شد.

مهاباد قطب درمانی جنوب استان آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود و در حال حاضر ۲ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی دولتی و ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی در حال احداث است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، برای تکمیل ساختمان دانشکده پرستاری مهاباد و بهره برداری کامل از آن به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی دانشجو بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی دانشجو مهاباد آذربایجان غربی دانشجو بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی