Web Analytics Made Easy - Statcounter

الساندرو فلورنتزی می گوید که یاد گرفته که همیشه لوگوی روی سینه مهم تر از نام پشت پیراهن است.

الساندرو فلورنتزى، فولبک جدید میلان در کنفرانس خبری معارفه خود به عنوان بازیکن جدید روسونری حاضر شد و در مورد انتقال به این تیم و شرایطش در آاس رم صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، فلورنتزی در این کنفرانس خبری در مورد پیوستن به میلان گفت:

من به اینجا آمدم چون میلان مرا بیش از هر تیمی می خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اینجا اعتماد زیادی را از سوی همه حس کردم و پس از این که رم تصمیم گرفت مرا کنار بگذارد، این همان چیزی بود که نیاز داشتم. این دلیلی برای این که بخواهم انتقام بگیرم، نیست. میلان مرا می خواست چون آن ها فکر می کنند که من می توانم برای تیم و بازیکنان مفید باشم. من باور دارم که بدون سایه شک و تردید، می توانم عملکردی عالی داشته باشم. من می توانم به شما اطمینان دهم که بهترین عملکردم را خواهم داشت.

رم بی دلیل تصمیم گرفت مرا پس از برگشتن از یورو و قهرمانی در اروپا کنار بگذارد اما فکر می کنم که آن ها تصمیمشان را از دو سال پیش گرفته بودند. این انتخابی است که من با اکراه آن را پذیرفتم زیرا همه می دانند که من طرفدار رم هستم و این یک راز نیست اما اکنون من در تیم و باشگاهی هستم که به من ایمان دارد. این مهم ترین چیز است. میلان بیش از هر کسی به من اعتماد به نفس داده است.

کمی زمان می برد تا من با تیم وفق پیدا کنم. من بازیکنی بودم که همیشه در هر تیمی بودم، کاملاً در اختیار و در دسترس تیم بودم و در میلان نیز همین طور خواهد بود. وقتی به فلورنتزی نیاز باشد، من آماده خواهم بود. حتی می توانم به جای مینیان بازی کنم، مهم ترین چیز این است که به باشگاه کمک کنم به اهدافش برسد. من یاد گرفته ام که همیشه لوگوی روی سینه مهم تر از نام پشت پیراهن است.

پست مورد علاقه؟ من عاشق فوتبالم و من فقط به فوتبال بازی کردن علاقه دارم. پست بازی هیچ تفاوتی را ایجاد نمی کند. پیولی مرا به خوبی می شناسد. من هم در حمله و هم در دفاع بدون هیچ مشکلی قادر به بازی هستم. من ویژگی هایی دارم که برای تفکرات پیولی کاملاً مناسب است. سپس اوست که تصمیم خواهد گرفت و همه چیز به من بستگی دارد که انتخاب را برای او سخت کنم. من متقاعدم که هنوز چیزهای زیادی می توانم ارائه کنم. به محض این که رسیدم، انرژی مثبتی را حس کردم که برای من مهم است. من می دانم که انرژی مثبت چگونه می تواند چیزهای خوبی را رقم بزند. ما باید مثبت اندیش باشیم و سعی کنیم به اهدافمان برسیم.

ما در یورو 26 برادر بودیم. 26 نفر که متحد بودند و از روز اول فکر می کردند که می توانند قهرمان رقابت شوند. ما برای پنجاه روز کنار هم بودیم و هرگز حتی یک بحث هم نداشتیم چون همیشه یکدیگر را درک می کردیم. سپس ما بیشتر و بیشتر از قدرتمان آگاه شدیم و این دیده شد. مانچینی نیز نقش خود را ایفا کرد. چیزی که میلان و ایتالیا در آن مشابه هستند، بازیکنان جوان با کیفیت فوق العاده است. پیولی یک فرد آماده است که همیشه حاضر است و این حس می شود. روش بازی میلان با ایتالیا فرق دارد اما این به این معنا نیست که یکی موفق می شود و یکی نه.

هفت خواهر در سری آ هستند که در مورد آن ها صحبت خواهد شد و همه در تلاشند تا برای چیزی مهم رقابت کنند. هفت سرمربی فوق العاده و بزرگ وجود دارد. ما باید سعی کنیم که حرفمان را بزنیم و بازی ها را ببریم. ما باید بخواهیم که همه آن ها را ببریم و این باید هدف ما باشد. این رقابتی وابسته به جزئیات خواهد بود و ما باید آماده باشیم تا در روز دوشنبه رقابت را با پیروزی آغاز کنیم.

والنسیا به دلایل اقتصادی مرا حفظ نکرد، فکر می کنم که آن ها کاپیتانشان را برای هیچی از دست دادند. رم نیز سال ها پیش تصمیمش را گرفت اما فکر نمی کنم که این تصمیمی فنی بوده باشد. آن ها گفتند فنی است و من پذیرفتم. حال تا جایی که به من مربوط است، سعی می کنم با عملکردم در بازی حرفم را بزنم، نه با دهانم.

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو بازداشت ستاره لیگ برتری به جرم رانندگی در مستی زبیر نیک نفس امروز استقلالی می شود انتقال مهدی قائدی منتفی شد؛ 900 هزار دلار آخرین مبلغ پیشنهادی شباب الاهلی به استقلال به منظور بالا بردن پیشنهاد برای هری کین؛ سیتی به دنبال فروش لاپورته اولی هونس: باید مقابل قدرت مالی شیخ‌ها و اُلیگارشی‌ها، راه حل جایگزین داشته باشیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم