Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، صارم رضایی به رسانه ها اعلام کرد: در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستورات ریاست محترم جمهورو در جهت اجرای مصوبات ۱۹ گانه قرارگاه عملیاتی کرونای جمعیت هلال احمر کشور اقدامات ذیل از ابتدای شروع طرح تا ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ توسط جمعیت هلال احمر استان لرستان صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه عملیاتی کرونا در سطح استان با حضور شورای معاونین، ارسال نامه به علوم پزشکی استان، استاندار لرستان و نماینده محترم ولی فقیه در استان و اعلام آمادگی جهت ارائه کمک‌های خدماتی، تجهیزاتی نیروی انسانی و استفاده از فضاهای جمعیت هلال احمر در امر واکسیناسیون عمومی انجام می شود.
وی بیان کرد: ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط حوزه معاونت جوانان  وارایه خدمت به ۷۲ هزار و ۲۳ نفر، شروع و اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی ۲ در مراسمات مذهبی و دهه اول محرم توسط حوزه معاونت جوانان و ارائه خدمت ۵۹۴ نفر ساعت، استفاده از بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات رایگان و کپسول های اکسیژن به مبتلایان کووید ۱۹ به تعداد۶۳ مورد، تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون ریال توسط حوزه معاونت داوطلبان، تولید محتوای آموزشی و توزیع بروشورهای پیشگیری از کرونا توسط حوزه های مختلف آموزش، جوانان و امداد  به تعداد هفت هزارو ۴۵۰ مورد، فراخوان اعضای کانون های دانشجوی علوم پزشکی و استفاده از ظرفیت آنها در طرح واکسیناسیون عمومی در  ۲ شهرستان صورت خواهد پذیرفت.
وی اضافه کرد: همچنین آمادگی مرکز واکسیناسیون حجاج در کلیه شهرستانها در جهت همکاری با علوم پزشکی در صورت اعلام نیاز آنها، استفاده از دو تیم بهداشت و درمان مستقر در مراکز واکسیناسیون، آمادگی جهت معرفی بیماران به داروخانه‌های استان های همجوار توسط معاونت بهداشت و درمان با وجود نوپا بودن داروخانه استان، آمادگی جهت استفاده ازکلیه فضاهای قابل استفاده متعلق به جمعیت هلال احمر استان  در امر واکسیناسیون به علوم پزشکی و استفاده از یک سالن اجتماعات در شهرستان ازنا توسط علوم پزشکی به این منظور اعلام شد.

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها خرم آباد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرم آباد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خرم آباد لرستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر علوم پزشکی توسط حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۷۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود